کد خبر: 16852 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1399 - 01:52
مأموریت غیرممکن پاشازاده در بوشهر

نوای جنوب: پاشازاده یک فصل رؤیایی را با شاهین بوشهر در لیگ دسته دوم داشت و این تیم را با اقتدار و با بهترین عملکرد راهی لیگ دسته اول کرد. حالا او این‌بار نقش ناجی شاهین را در شرایط سختی برعهده گرفته...

نوای جنوب: شاهین شهرداری بوشهر بعد از پیروزی دلچسب مقابل پارس‌جنوبی در شهرستان جم، ۲۱ امتیازی شد تا کمی به بقا در لیگ برتر امیدوار شود، اما این تیم بوشهری به‌رغم این پیروزی کار بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد چراکه تا پایان لیگ باید به مصاف تراکتور، صنعت نفت آبادان و استقلال برود.مهدی پاشازاده، سرمربی این تیم، در ۳ بازی اخیر هدایت سفیدپوشان بوشهری را برعهده گرفته و ۴ امتیاز کسب کرده، ولی این مربی اعتقاد دارد تیم را متحول کرده و می‌تواند شاهین را در لیگ برتر نگه دارد.

او در همین خصوص توضیح می‌دهد: «تنها شانس ما برای ماندن این است که همه بازی‌ها را ببریم، اینکه بگوییم، اما و اگر و نمی‌شود و غیرممکن است، درست نیست. نباید بالای سر کسی که نمرده، گریه و زاری کنیم. ما نباید به حرف هیچ‌کس گوش کنیم و فقط با تمرکز بالا به میدان برویم.»

با این حساب پاشازاده امیدوار است حداکثر امتیازات لازم را کسب کند، اما واقعیت این است که این مربی تمام هدفش کسب ۷ امتیاز در ۳ بازی آخر است.

او طبق محاسباتی که انجام داده اعتقاد دارد تیمش باید ۷ امتیاز کسب کند تا ۲۸ امتیازی و به بقا امیدوار شود. البته او به شاگردانش گفته باید هر ۹ امتیاز ممکن را در ۳ بازی برای بقا کسب کنند، ولی مشخص است او مأموریت دارد مقابل سه تیم تراکتور، صنعت نفت آبادان و استقلال ۷ امتیاز کسب کند تا تیمش با ۲۸ امتیاز نسبت به دیگر تیم‌ها شرایط ماندن در لیگ برتر را به دست آورد.

پاشازاده یک فصل رؤیایی را با شاهین بوشهر در لیگ دسته دوم داشت و این تیم را با اقتدار و با بهترین عملکرد راهی لیگ دسته اول کرد. حالا او این‌بار نقش ناجی شاهین را در شرایط سختی برعهده گرفته و باید دید می‌تواند مأموریت غیرممکن خود را ممکن کند یا خیر؟!

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16852