نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1399 - 17:48

نوای جنوب:در راستای نکوداشت و گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار شهردار وحدتیه طی گفتگویی روز خبرنگار را محضر خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک و شادباش گفتند.





 

نوای جنوب:
🌀🔵 در راستای نکوداشت و گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار شهردار وحدتیه طی گفتگویی روز خبرنگار را محضر خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک و شادباش گفتند.

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه روز پنج شنبه ۱۶ مردادماه مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه طی گفتگویی ضمن نکوداشت و گرامی داشت روز خبرنگار مراتب تبریک و شادباش خویش و مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه  را به خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه معروض داشت.

🌀🔵 مهندس عباسی در بخشی از این گفتگو، خبرنگاران را  کوشش گران فهیم عرصه خبر،تلاشگران و زحمت کشان بی ادعای اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی در راستای توسعه فرهنگی دانسته و تصریح نموده اند: روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.

🌀💢 شهردار وحدتیه ادامه داد:
بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

🌀🔵 عباسی در پایان ضمن تبریک مجدد محضر خبرنگاران و فعالین نیک اندیش عرصه خبر،رسانه و اطلاع رسانی در سطح شهر وحدتیه و خارج از شهر بر حفظ و تداوم ارادت و احترام همیشگی خویش و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نسبت به آنان تاکید نمودند. همچنین ابراز  امیدواری نمودند که تعامل، همکاری و مشارکت ارزشمند فعالین و مدیران عرصه خبر و اطلاع رسانی در جهت توسعه پایدار،عمران و آبادانی سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه تداوم داشته باشد. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار