کد خبر: 16809 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 17:39
جان باختن سه بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۳۱۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ساعت گذشته ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۲ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۴۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو نفر از همشهریان عزیزمان روز چهارشنبه و یک نفر نیز یکشنبه فوت کرده که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام شده است و در رده سنی ۷۷ تا ۸۶ سال هستند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

وی بیان کرد: تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۳۴۷ مورد رسیده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و هفتاد و پنج مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

دکتر کشمیری افزود: بر اساس شواهد موجود، کرونا در برخی موارد می‌تواند پیامد‌های طولانی و دائمی زیادی داشته باشد که از آن جمله می‌توان به آسیب به ریه، آسیب به قلب، آسیب به کلیه‌ها و بروز اختلالات روانی اشاره کرد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16809