کد خبر: 16808 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1399 - 17:36
دستگیری شرور متواری در دشتستان/کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

نوای جنوب:فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری شرور متواری و عامل شرارت در بخش‌های بوشکان و کلمه این شهرستان خبر داد.

نوای جنوب:

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی ارتکاب جرائم متعدد مانند ایجاد مزاحمت برای شهروندان، درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی و ایجاد جو ناامنی و شرارت از سوی فردی در بخش‌های بوشکان و کلمه، ماموران پلیس آگاهی با شناسایی محل تردد متهم، او را در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

او تاکید کرد: پلیس با اقتدار و اشراف لازم با هنجار شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به احساس امنیت شهروندان وارد شود.

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: با توقیف دو دستگاه خودرو، لوازم آشپزخانه قاچاق کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی رستمی هنگام گشت زنی از دو دستگاه خودرو نیسان سایپا، مقادیری وسایل آشپزخانه قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در گناوه

فرمانده انتظامی گناوه گفت:  تصادفات فوتی  در این شهرستان در چهار ماه امسال، ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: تصادفات منجر به مجروحیت نیز در این مدت، ۵۰ درصد کاهش داشته است.

او همچنین با اشاره به کشف ۹۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در چهار ماه نخست امسال ، ادامه داد: در  این مدت یک باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شد و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گناوه  از کاهش ۲۹ درصدی سرقت در این مدت هم خبر داد و  بیان کرد: در این مدت ۹۱ درصد از سرقت‌ها کشف شده است.

احمدی، با اشاره به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای رایگان به  ۶۰۲ شهروند، گفت: ۸۹ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره کلانتری با صلح و سازش پایان یافته است.

دستگیری سارقان در تنگستان

فرمانده انتظامی تنگستان گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت پنج سارق دستگیر شدند.

سرهنگ حسین خواجه افزود: این سارقان با تلاش ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی چاه تلخ به دام افتادند و در بازجویی به پنج فقره انواع سرقت منزل، اماکن خصوصی و احشام اقرار کردند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16808