کد خبر: 16704 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1399 - 01:01
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:
مواضع شفاف و انقلابی و روحیه مطالبه‌گری نماینده دشتستان ستودنی است

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر آن را دارا است.

 








نوای جنوب:مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از مواضع شفاف و انقلابی و روحیه مطالبه‌گری نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مواضع مردمی و انقلابی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ستودنی است.
وی رفع مشکل اشتغال در سطح استان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.
دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: حوزه‌های علمیه از نهادهای انقلابی، تأثیرگذار و بسیار مهم در ایران اسلامی هستند.
وی با اشاره به پیشگامی حوزه علمیه در بیان مطالبات مردم و پیگیری این مسائل افزود: ارتباط و تعامل حوزه علمیه خواهران با بدنه مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار تأثیر گذار است و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد شد.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر آن را دارا است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16704