کد خبر: 16702 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1399 - 00:54
ورزشکاران بردخون به دنبال زمین ورزش+وارده

نوای جنوب:نوای جنوب:از سالها پیش جوانان و نوجوانان بردخونی در قالب تیم ورزشی سهند در فضایی آرام و بدور از هیاهو به ورزش مشغول شدند و با هزینه شخصی زمینی را در قسمت شمالی بردخون آماده استفاده کردند.

نوای جنوب:از سالها پیش جوانان و نوجوانان بردخونی در قالب تیم ورزشی سهند در فضایی آرام و بدور از هیاهو به ورزش مشغول شدند و با هزینه شخصی زمینی را در قسمت شمالی بردخون آماده استفاده کردند.
آنان بدون یاری خواستن از مسؤولان و با تکیه بر اراده و خرد جمعی تیم را به باشگاه فرهنگی ورزشی سهند بردخون تبدیل کردند و به صورت جدی در مسابقات منطقه‌ای، شهرستانی و استانی حضور یافتند و دست از تلاش و فعالیت برنداشتند.
زمینی که روزی شوره‌زار و انباشته از خار و خاشاک و انواع نخاله‌ها بود به همت جوانان مصمم باشگاه سهند شکلی زیبا گرفت و زیربنای باشگاه از این زمین نهاده شد و صدها جوان در این فضا ورزش کردند و به سوی رشد و پیشرفت رفتند و پله‌های ترقی را پیمودند.
اما این روزها جوانان باشگاه سهند و بسیاری از فوتبالیست‌های بردخونی افسرده و دلگیرند زیرا این زمین که به زحمت و سختی آماده استفاده شده بود در حال تفکیک و پلاک‌بندی است تا به فروش برسد و کم کم تبدیل به خانه و منازل مسکونی شود و زمین سهند به خاطره‌ها پیوند بخورد.
ورزشکاران و ورزش‌دوستان بردخونی در نامه‌ای خطاب به شهردار بردخون خواستار همکاری و حمایت از فعالیت‌های ورزشی شده‌اند و آن را زمینه‌ساز سلامتی دانسته‌اند.
در این درخواست آمده است: تنها زمین ورزشی و خاستگاه بحق نوجوانان و جوانان شهر بردخون که از مدتی پیش مورد هجمه افرادی سودجو و فرصت‌طلب قرار گرفته بود و متأسفانه با همکاری و مشارکت عده‌ای، هرسال کوچک و کوچک‌تر می‌شد در اواخر در مسیر خیابان‌کشی شهرداری نیز واقع شده است.
در ادامه اضافه شده است: همان‌طور که شهردار و پیشکسوتان ورزشی نیز اطلاع دارند این زمین ورزشی از سال 1372 و از بدو تأسیس سهند بردخون تا بحال که به باشگاه فرهنگی ورزشی ارتقاء یافته، همواره فعال بوده و زمین موردنظر در خارج از محدوده مسکونی و زمین بایر متروکه بوده که متأسفانه پس از تبدیل بردخون به شهر و احداث ساختمان شهرداری که در سال 1380 انجام گردید، عده‌ای مالک این اراضی که طبق قانون فضاهای ایجادشده به موجب ساخت و سازها متعلق به شهرداری می‌باشد، شدند.
در بخش دیگری از این نامه آمده: متأسفانه عده‌ای نخواستند و افرادی سند به دست وارد شده و زمین‌های متروکه شهرداری را پلاک‌بندی کرده و فروختند.
در پایان این درخواست بیان شده: ما ورزشکاران و ورزش‌دوستان، زمین ورزشی خود را از دست داده‌ایم و به دلیل اینکه در شهر بردخون بجز استادیوم ورزشی، زمین ورزشی وجود ندارد، خواهشمندیم در صورت امکان اقدامات لازم در زمینه تخصیص و واگذاری یک قطعه زمین ورزشی با همکاری مراجع ذیصلاح و حمایت و یاری شورای اسلامی و شهرداری بردخون فراهم شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16702