کد خبر: 16684 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 18:01
در بازدید از بیمارستان مهر برازجان
نماینده دشتستان:کمیت و کیفیت خدمات تأمین اجتماعی در دشتستان افزایش یابد

نوای جنوب: ✅ دکتر ابراهیم رضایی در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی مهر برازجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش سلامت شهرستان، اظهار داشت: مدافعان سلامت این روزها در سخت‌ترین شرایط مشغول فداکاری و ایثار هستند.








 

نوای جنوب: ✅ دکتر ابراهیم رضایی در بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی مهر برازجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش سلامت شهرستان، اظهار داشت: مدافعان سلامت این روزها در سخت‌ترین شرایط مشغول فداکاری و ایثار هستند.

💠 وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در بیمارستان تأمین اجتماعی برازجان، خاطرنشان کرد: توقع ما از تأمین اجتماعی در استان بوشهر بیش از خدماتی است که اکنون ارائه می‌شود.

💠 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بوشهر بیشترین سود را در بین سایر استان‌ها برای تأمین اجتماعی دارد و انتظار می‌رود خدمات تأمین اجتماعی به مردم استان هم متناسب با درآمدها باشد.

💠 وی تاکید کرد: ماهیت سازمان تأمین اجتماعی خدمات دهی به قشر متوسط و پایین تر از متوسط است. این خدمات باید به گونه‌ای باشد که این قشر بجز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

💠 دکتر رضایی به محرومیت مردم استان بوشهر و خصوصاً مردم شهرستان دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم در همه بخش‌های استان خدمات بیشتری در حوزه تأمین اجتماعی ارائه شود و در دشتستان نیز شاهد افزایش سطح خدمات باشیم.

💠 وی گفت: خدمات مناسبی در بیمارستان مهر برازجان ارائه می‌شود ولی انتظار داریم این بیمارستان به بیمارستان جامع و تخصصی تبدیل شود و بخش‌های پرکاربرد در این بیمارستان ایجاد شود.

💠 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه بیمارستان‌های شهرستان‌های دشتستان علاوه بر اینکه باعث افزایش خدمات‌دهی به مردم دشتستان می‌شود، در ارائه خدمات به مردم شهرستان‌های هم‌جوار هم نقش مهم و اساسی دارد.

💠 وی افزود: ضرورت دارد که در کوتاه‌ترین زمان کیفیت و کمیت خدمات در بیمارستان مهر برازجان بیشتر شود، تعداد متخصصان افزایش یابد و تعداد شیفت‌ها هم بیشتر شود.

💠 رضایی گفت: امنیت شغلی کارکنان بیمارستان تأمین اجتماعی مهر برازجان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید تلاش شود که با ایجاد شرایط مناسب، خیال کارکنان راحت شود.

💠 وی بیان کرد: جذب عادلانه نیرو در بیمارستان جدید تأمین اجتماعی برازجان یک مطالبه جدی است و انتظار می‌رود نیروهای بومی در اولویت جذب نیرو قرار گیرند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16684