کد خبر: 16666 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 11:31
نشست هم‌اندیشی قرارگاه امام رضا استان بوشهر برگزار شد+تصاویر

نوای جنوب:مدیر نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: راه نجات کشور این است که ابتدا مدیریت فرد کنیم و این مدیریت وارد خانواده شود و کارهای ما رنگ خدایی بگیرد و هر کاری به سمت خدا باشد به موفقیت خواهد رسید.

نوای جنوب:

مسعود نصوری مجری و مدیر نیروگاه اتمی بوشهر در نشست هم‌اندیشی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر اظهار داشت: ما دایه دار و علمدار تفکر مدیریت جهادی هستیم و باید تلاش گسترده‌ای در این زمینه داشته باشیم.

وی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیازمند مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد: برای برخورداری از بازدارندگی و مقاومت مناسب نیازمند مدیریت جهادی هستیم.

مدیر نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: راه نجات کشور این است که ابتدا مدیریت فرد کنیم و این مدیریت وارد خانواده شود و کارهای ما رنگ خدایی بگیرد و هر کاری به سمت خدا باشد به موفقیت خواهد رسید.

وی به اهمیت کارهای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: مدیران باید برخاسته از دل مردم باشند و مثل مردم زندگی کنند و در این صورت مردم هم او را دوست خواهند داشت.

نصوری تصریح کرد: در هیچ ساختار اداری نمی‌توان محبوبیت و مقبولیت را بدون داشتن تفکر مدیریت جهادی ایجاد کرد و ما هم باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر استفاده از ظرفیت جوانان اشاره کرد و افزود: حکمرانی جدیدی با نسل جوان در انقلاب اسلامی ایران شکل می‌گیرد.

*استان بوشهر عابربانک کشور است/ این میزان محرومیت زیبنده مردم نیست*


 رضا صداقت مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر نیز اظهار داشت: این قرارگاه در سطح استان بوشهر خدمات گسترده‌ای داشته است و در حوادثی چون سیل در لرستان و خوزستان نیز خدمات خوبی داشته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا، قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر در راستای تولید ماسک، گان، دستکش و مواد ضدعفونی وارد عمل شد و تولیدات خود را به صورت رایگان در اختیار کادر درمانی و مردم قرار داد.

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه کار مردم باید به مردم واگذار شود، تصریح کرد: اینکه کار با کدام تابلو انجام می‌شود مهم نیست بلکه این مهم است که خدمت به مردم روی زمین نماند.

صداقت با اشاره به انتخاب سه شهرستان استان به عنوان نقاط هدف در سال جاری بیان کرد: طرح‌های عام‌المنفعه در این سه شهرستان اجرا می‌شود و یک شهرستان نیز پایلوت اشتغال کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر عابربانک کشور است، تصریح کرد: با وجود درآمدی که استان بوشهر برای کشور دارد، این همه محرومیت در استان نباید داشته باشیم.

مسئول قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تلاش می‌شود کرامت مردم حفظ شود، تصریح کرد: همه ما باید با همفکری هم کاری کنیم که بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

*توسعه فعالیت‌های جهادی*

رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: جهاد و کار جهادی تنها مربوط به زمان جنگ نیست بلکه اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد.

بخشعلی دهقایدی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت تشکلات جهادی و مردمی خاطرنشان کرد: باید از توان مردم برای ارائه خدمات به مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همه گروه‌های جهادی و کسانی که به مردم خدمت می‌کنند تعامل و همراهی خواهیم داشت، تصریح کرد: دست مودت و همکاری به سمت همه گروه‌های جهادی دراز می‌کنیم.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا استان بوشهر تاکید کرد: در زمینه خدمات دهی به مردم هیچ تضادی با دولت نداریم و همراه با دولت برای رفع محرومیت تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر همه مدیران تفکر جهادی داشته باشند، با مشکلات امروز کشور روبرو نبودیم. اساس کار ما اعتماد و اعتقاد به جوانان است و تفکر جوانان راهگشای مشکلات خواهد بود.

در این نشست، اعضای شورای راهبردی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر و همچنین مسئولان شهرستانی این قرارگاه معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16666