کد خبر: 16640 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 17:19
در دیدار با مدیران حوزه علمیه
جمیری رئیس مجمع نمایندگان استان ،مجلس از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم استفاده می کند

نوای جنوب:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: تلاش مجلس این است که با دقت مسائل اساسی را دنبال کند و از تمام ظرفیت خود بدون اینکه یک نگاه تقابلی داشته باشد در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کند.

 

آقای جمیری

نوای جنوب:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: تلاش مجلس این است که با دقت مسائل اساسی را دنبال کند و از تمام ظرفیت خود بدون اینکه یک نگاه تقابلی داشته باشد در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کند.

 ، عبدالکریم جمیری امروز در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک با بیان اینکه وظیفه اصلی مجلس آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش در جهت حل این مشکلات است، گفت: تعامل مجلس با دولت می تواند در حل مشکلات موثر باشد؛ تلاش مجلس این است که با رویکرد هدفمند و تعیین اولویت ها وظیفه خود را انجام دهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در شرایط کنونی به لحاظ معیشتی و اقتصادی مشکلات زیادی دارند، ادامه داد: دشمنان با وارد کردن تحریم های ظالمانه باعث به وجود آمدن این فشارها شدند، اما با این حال و در شرایط سختی که مردم درگیر آن هستند مجلس انقلابی از سوی مردم انتخاب شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: تلاش مجلس این است که با دقت مسائل اساسی را دنبال کند و از تمام ظرفیت خود بدون اینکه یک نگاه تقابلی داشته باشد در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کند.

جمیری با بیان اینکه شهر چغادک دارای مردم مومن و متدینی است، گفت: امکانات این شهر که تبدیل به بخش شده در خور آن نیست و چغادک نیاز به خدمات بیشتری دارد؛ این شهر مستحق و شایسته کمک است و مسؤولین نیز باید این شهر را ویژه ببینند و با تمام توان و اقدام جهادی گام بردارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع بخش شدن چغادک طولانی شد و از این معطلی مردم متضرر شدند، ابراز داشت: قطعا با استقرار بخشداری و ساماندهی مدیریتی آن وضعیت چغادک مطلوب می شود.

جمیری با بیان اینکه مردم حق دارند نگران باشند گفت: مردم احساس می کنند مسؤولین دغدغه زندگی آنها را ندارند و یا نخواستند به حل مسائل اساسی مردم بپردازند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16640