کد خبر: 16639 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 17:17
صاعقه علت آتش‌سوزی شب گذشته در ارتفاعات طلحه دشتستان +جزئیات

نوای جنوب:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته صاعقه موجب آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه شهرستان دشتستان شده که هنوز هم ادامه دارد.

نوای جنوب:

آتش‌سوزی در ارتفاعات طلحه دشتستان

 بوشهر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر عنوان کرد: شب گذشته صاعقه موجب آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه شهرستان دشتستان شده که هنوز هم ادامه دارد.

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با ایسنا با شااره به دو آتش‌سوزی بر اثر صاعقه بیان کرد: یک مورد آتش‌سوزی عصر یکشنبه در منطقه خیرک و شکرک دشتستان رخ داده که بعد از چند ساعت مهار شده است، شب گذشته نیز یک مورد آتش‌سوزی آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: نیروهای مردمی در حال کمک برای خاموش کردن آتش هستند ولی چون منطقه صعب العبور است، رساندن نیروها به آن منطقه دشوار و خاموش کردن آتش سخت شده است. امروز از سازمان جنگل‌ها درخواست هلیکوپتر کرده‌ایم، روال اداری طی شده و با وزارت دفاع نیز هماهنگ شده و به هلال احمر ابلاغ کرده است.

این مسئول تاکید کرد: قرار شده هلیکوپتر نفربر برای انتقال نیرو اعزام شود تا نیروها را به محل آتش‌سوزی منتقل کنیم و منطقهه ای که آتش سوزی ادامه دارد را مهار کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه تشخیص همکاران ما این است که بالگرد نفربر بیشتر نیاز است، خاطرنشان کرد: آتش در منطقه طلحه در شهرستان دشتستان و ارتفاعات این منطقه رخ داده است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16639