کد خبر: 16630 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 22:51
دستگیری سارق قاتل توسط پلیس فارس

نوای جنوب:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی که با قتل یک شهروند ۷۳ ساله شیرازی، خودروی او را سرقت کرده بود، در حال انتقال خودرو به استان کرمان، دستگیر شد.

نوای جنوب:

سرهنگ کاووس محمدیخلیج فارس:شهروند ۷۳ ساله شیرازی، خودروی او را سرقت کرده بود، در حال انتقال خودرو به استان کرمان، دستگیر شد.

 سرهنگ کاووس محمدی دوشنبه ۶ مرداد به خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره قتل به مرکز ۱۱۰، تحقیق از سوی ماموران اعزامی آغاز شد.

وی با بیان اینکه قتل در یکی از محله‌های شیراز حادث شده بود، گفت: براساس گزارش ماموران پلیس، قاتل با یک پارچه مقتول را کشته و خودروی او را به سرقت برده بود.

محمدی با اشاره به اینکه در تحقیقات مشخص شد خودروی مسروقه یک دستگاه تویوتای کرولا بوده است، گفت: با اجرای سریع طرح مهار در حوزه استحفاظی استان فارس، خودروی مسروقه را در یکی از مسیرهای منتهی به استان کرمان شناسایی و توقیف کنند.

معاون فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: قاتل فردی ۲۳ ساله و اهل سیستان و بلوچستان است که در بازجویی ضمن اعتراف به قتل، انگیزه‌اش را اختلاف مالی اعلام کرده است.

محمدی با یادآوری اینکه قاتل با استفاده از یدک‌کش، قصد داشت خودروی مسروقه را به کرمان منتقل کند، گفت: متهم بعد از سیر مراحل بازجویی اولیه، تحویل مقام قضایی و راهی زندان شده است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16630