کد خبر: 16620 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 12:11
تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر

نوای جنوب:- استاندار بوشهر با بیان اینکه محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر در این استان تمدید شد، گفت: نظارت همه‌جانبه‌ای در سایر شهر‌های استان صورت می‌گیرد تا ضوابط بهداشتی رعایت شود و با متخلفان برخورد شدید قانونی صورت می‌گیرد.

نوای جنوب:گراوند  با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر بیان داشت: با اقدامات کادر درمانی استان و همکاری شهروندان و نیرو‌های اجرایی خوشبختانه از هفته گذشته روند ثابت در تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر را شاهد هستیم.


استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان هنوز در وضعیت قرمز کرونایی قراردارد، افزود: محدودیت‌ها به مدت یک هفته دیگر در این استان تمدید می‌شود و نظارت همه‌جانبه‌ای در سایر شهر‌های استان صورت می‌گیرد تا این ضوابط رعایت شود و با متخلفان برخورد شدید قانونی صورت می‌گیرد، زیرا حفظ جان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهار و کنترل بیماری کرونا اظهارداشت: قطعاً رعایت موارد بهداشتی همچون استفاده از ماسک و شستن دست‌ها و عدم تردد غیر ضرور در مکان‌های عمومی از سوی شهروندان به خروج استان از وضعیت قرمز کرونایی کمک می‌کند.

گراوند خاطرنشان کرد:کمیته‎های نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر که همزمان با شیوع کرونا در سطح استان تشکیل شدن، تا زمان پایان این بیماری جلسات هفتگی دائمی خواهند داشت.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16620