نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1399 - 11:03

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر ،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به مطلوب بودن روند اجرای پروژه‌های عمران روستایی دراین استان از محل اعتبارات نفت درمجلس نیز تلاش خواهم کرد این اعتبارات افزایش یابد تا شاهد سرعت‌بخشی به تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

نوای جنوب:حجت‌الاسلام موسی احمدی جمعه شب در نشست مشترکی با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران شعب دیر،کنگان،عسلویه و جم افزود: خدمت به مردم بزرگترین نعمت است و رضایتمندی مردم در انجام پروژه‌ها می‌بایست مد نظر قرار داده شود.

روند اجرای پروژه‌های عمران روستایی از محل اعتبارات نفت مطلوب است

وی یادآورشد: در مجلس نهم که افتخار نمایندگی جنوب استان را داشتم، تنها دستگاهی که در بحث قانون ساماندهی املاک با شجاعت ایستادگی کرد و کار را بخوبی انجام داد، اداره بنیاد مسکن شهرستان کنگان بود که در آن زمان بیش از هزار سند روستایی و شهری صادر شد و مشکلات مردم رفع شد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از برنامه‌های بنیاد مسکن جهت توسعه و شکوفایی روستاها و شهرها همراهی و حمایت خواهم کرد.

 احمدی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی نفت اضافه کرد: در کمیسیون انرژی بصورت جدی موضوع مسئولیت اجتماعی پتروشیمی‌ها را دنبال خواهم کرد، تا مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت نظام‌مند و هدفمند شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست با تشریح اقدامات صورت گرفته و موفقیت‌های کسب شده از سوی این نهاد در جنوب استان در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: در حالیکه تا سال ۹۳ در حوزه اجرا و مسائل فنی رتبه ۲۸ را در کشور داشتیم، اکنون بوشهر جزو استانهای برتر کشور در این زمینه محسوب می‌شود.

حمید حیدری بریدی افزود: در جنوب استان نیز برای نخستین بار معابر روستایی بجای آسفالت، سنگ‌فرش شد که مورد رضایت مردم و مورد تقدیر مسئولان ارشد کشور و استان نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی بنیاد مسکن در بحث صدور سند مالکیت روستایی و شهری در گذشته، ابراز امیدواری کرد با همراهی مدیریت جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در صدور اسناد مالکیت تسریع داده شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار