کد خبر: 16466 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 27 تير 1399 - 23:07
صبح امروز در جلسه شوراها و شهرداران شهرستان دیر با نماینده جنوب استان
رئیس شورای شهرستان دیر :شهرداری های شهرستان دیر در تنگنای مشکلات مالی هستند +تصاویر و جزئیات

نوای جنوب:یکی از معضلات فعلی جامعه ما اشتغال جوانان است امیدواریم علاوه بر ایجاد زمینه برای اشتغال ایشان، مشکلاتی که دامنگیر جوانان بومی در پتروشیمی هاست را حل نمایید.





 

نوای جنوب:صبح امروز جلسه  شوراها و شهرداران شهرستان دیر با حضور حجت الاسلام شیخ موسی احمدی نماینده شهرستانهای جنوبی استان در سالن جلسات آموزش و پرورش دیر  برگزار شد ،در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات این شهرستان برگزار گردید حبیبه فخرایی رئیس شورای شهرستان دیر   اظهار داشت: نکته ای که کلیه اعضای حاضر بر آن اتفاق نظر دارند این است که دیّر طی ادوار گذشته نسبت به سایر شهرستان های استان از توسعه لازم برخوردار نبوده است. حق سلامت از حقوق مسلم مردم می باشد و سلامت و جان مردم نسبت به سایر امور در اولویت می باشد لذا دو مقوله بهداشت و درمان و تکمیل و بهسازی راه ها ی این شهرستان از اولویت های پیگیری شورای شهرستان است که امیدواریم با حسن نظر و مساعدت نماینده محترم این مطالبات مردم محقق شود ،فخرایی افزود : بحث بیمارستان امام هادی (ع) اخیرا با پیگیری های  جناب آقای دکتر احمدی نماینده محترم  کمک های خوبی صورت گرفته و امیدواریم این پیگیری ها تا رفع کامل نواقص تداوم داشته باشد. همچنین درمانگاه تامین اجتماعی با هزینه بالغ بر ۸ میلیارد تومان احداث شده و قریب به ۶ ماه از نقل مکان آن می گذرد اما بدلیل نبود تجهیزات کافی افتتاح رسمی صورت نگرفته و امیدواریم که با رایزنی و اخذاعتبار جهت تجهیزات در هفته دولت شاهد افتتاح آن باشیم،رئیس شورای شهرستان دیر همچنین اظهار داشت : در مقوله راه نیز بزرگراه دیر_بوشهر، جاده وفاق و جاده آبدان به دوراهک و دوراهک به ریز و پیچ های جاشک در دستور کارتان قرار گیرد.
یکی از معضلات فعلی جامعه ما اشتغال جوانان است امیدواریم علاوه بر ایجاد زمینه برای اشتغال ایشان، مشکلاتی که دامنگیر جوانان بومی در پتروشیمی هاست را حل نمایید.
حبیبه فخرایی در ادامه افزود:چرخه اقتصادی شهرستان بواسطه کشاورزان، صیادان و سفاران است که امیدواریم رافع مشکلاتشان بصورت اصولی باشید خصوصا در بحث کالای همراه ملوان(ته لنجی).
فخرایی با اشاره به موانع سرمایه گذاری در دیر اظهار داشت:دیّر با حجم عظیم سرمایه دار روبروست اما اصلی ترین پیش نیاز جذب سرمایه گذار به تامین امنیت معطوف می شود که آن هم با فراهم کردن زیرساخت اولیه صورت می گیرد از طرفی اجرای تمام این طرح ها منوط به اعتبارات می باشد اما متاسفانه شهرداری های شهرستان دیّر از لحاظ مالی در تنگنا می باشند و امیدواریم در بحث عوارض آلایندگی به عنوان حق قانونی شهرستان و اجرای پروژه ی شهرک نفت همکاری های لازم  نماینده محترم  صورت پذیرد.رئیس شورای شهرستان دیر در پایان از پیگیری های حجت الاسلام احمدی نماینده دیر ،کنگان ،جم و عسلویه در امر رفع مشکلات شهرستان دیر تقدیر و تشکر کرد .









لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16466