کد خبر: 16461 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 27 تير 1399 - 12:47
جانشین فرمانده ناجا: برخورد با بدحجابی در فروشگاه‌ها و خودرو‌ها

نوای جنوب:جانشین فرمانده ناجا از راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق در حوزه بهداشتی خبر داد.

نوای جنوب:

حجاب  جانشین فرمانده ناجا از راه اندازی قرارگاه مقابله با قاچاق در حوزه بهداشتی خبر داد.

 


  سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به استان البرز، اظهار داشت: مقابله با کسانی که امنیت جانی مردم را به خطر انداخته و به احتکار و قاچاق اقلام به خصوص کالا‌های بهداشتی در استان‌ها و مرز‌ها می‌پردازند را در دستور کار قرار داده ایم؛ و با بیان اینکه قرارگاه مقابله با قاچاق به ویژه در حوزه بهداشتی در نیروی انتظامی راه اندازی شده است، گفت: البته احتکار و قاچاق کالا به خصوص در حوزه‌های بهداشتی، در روز‌های اول بیشتر بود، اما با اطلاع رسانی به موقع مردم و اقدام سریع نیروی انتظامی و قوه قضائیه کاهش یافته است.

سردار رضایی ادامه داد: حفظ سلامت جامعه در اولویت ما است و به همین منظور پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شده و سیستم بهداشت در استان‌ها نیز به صورت جدی فعال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت عفاف و حجاب به عنوان مطالبه جدی شهروندان اشاره کرد و گفت: مردم از بدحجابی و پوشش عده اندکی، آزرده خاطر هستند و این مطالبه‌ای است که از تمام دستگاه‌ها دارند، گلایه برخی نیز این است که چرا تمام دستگاه‌های مرتبط وظایف شان را در این رابطه انجام نمی‌دهند که البته مطالبه به حقی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح ناظر یک و ۲ برای مقابله با بدحجابی خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح ناظر یک، مربوط به عدم رعایت حجاب در خودروهاست که در این طرح برای بار اول پیامک‌هایی به گوشی تلفن همراه فرد ارسال و در بار دوم احضار و تعهد کتبی و در بار سوم نیز در قانون تعریف‌هایی صورت گرفته است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رضایی درباره طرح ناظر ۲ نیز گفت: این طرح مربوط به اماکنی از جمله فروشگاه هاست که در این طرح نیز نیروی انتظامی با حمایت شهروندان برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16461