کد خبر: 16460 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 27 تير 1399 - 12:44
پرسرعت ترین خودرو دنیا را بشناسید +عکس

نوای جنوب:پورشه ۹۱۱ GT۳ یک مدل همولوشن با کارایی بالا از اتومبیل اسپرت پورشه ۹۱۱ است. این یک خط از مدل‌های با کارایی بالا است، که با ۱۹۷۳، ۹۱۱ Carrera RS آغاز شد.

نوای جنوب:

پورشه ۹۱۱ GT۳ برای دیدن یک فیلم جاسوسی جدید دوباره در Nürburgring Nordschleife و جاده‌های اطراف آن برمی گردد. دستگاه صدای مهمی را در مسیر ایجاد می‌کند.

مهندسان طراح ۹۱۱ GT۳ تغییرات زیادی در این خودرو ایجاد نکرده اند. در مقایسه با مدل استاندارد Carrera، قسمت جلویی جلویی فاسیا با دهانه مرکزی گسترده و ورودی عمودی در گوشه‌ها به دست می‌آورد. هود اصلاح شده دارای یک جفت دریچه در نوک بینی است.

در انتهای دیگر، پورشه بال بالایی را روی عرشه عقب نصب می‌کند. دارای قلاب گردنی است که به آن وزن بصری بیشتری می‌بخشد. همچنین یک اسپویلر ducktail در پشت برای کمی پایین آمدن فشار وجود دارد. یک جفت خروجی دایره اگزوز از زیر مرکز سپر بیرون می‌آیند و در هر طرف لوله‌ها یک دیفیوزر وجود دارد.

طبق گزارش‌های جدید، GT۳ با موتور ۴.۰ لیتری مسطح و مسطح با موتور شش تخت برخورد می‌کند. با این حال، گفته می‌شود که ارتقاء یافته به موتور، در مقایسه با ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۷ کیلو وات) از ۹۱۱ GT۳ RS قبلی، خروجی را به حدود ۵۵۰ اسب بخار (۴۱۰ کیلووات) سوق می‌دهد.

اگر ظاهر تهاجمی به داشتن یک بال بزرگ سبک شما نیست، پس از آن مطابق با ۹۱۱ GT۳ Touring (عکس‌های جاسوسی در گالری بالا) نیز در دست توسعه است. این فاسیای جلویی و هود تهویه‌ای مشابه فیلم موجود در این فیلم دارد. با این حال، این مدل از دم Carrera با اسپویلر فعال استفاده می‌کند که در سرعت‌های بالاتر به سمت بالا حرکت می‌کند.

ما هنوز نمی‌دانیم چه زمانی پورشه ۹۱۱ GT۳ جدید آغاز می‌شود، اما انتظار داریم رونمایی از قبل از پایان سال باشد. با توجه به بیماری همه گیر کروناویروس، به دنبال این باشید که پیش پرده آنلاین اتفاق بیفتد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16460