نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 تير 1399 - 08:03

نوای جنوب: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اطلاع از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در عسلویه، یک تن تریاک که ماهرانه ذخیره شده بود، کشف شد.

نوای جنوب:

سردار واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر

  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اطلاع از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در عسلویه، یک تن تریاک که ماهرانه ذخیره شده بود، کشف شد.

  سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه با اقدام‌های اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند قاچاق موادمخدر در آن شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر با پایش دقیق منطقه، محل انبار مواد را در روستای «خره» شناسایی کردند و با همکاری گروه‌هایی از ماموران انتظامی، منطقه مورد نظر را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه قاچاقچیان قبل از حضور مأموران از محل فرار کرده بودند، عنوان کرد: ماموران انتظامی در پاکسازی منطقه، یک تن تریاک را که ماهرانه  انبار شده بود، کشف کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

واعظی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند، گفت: پلیس با تمام توان برای برخورد با سوداگران مرگ در استان، حضوری فعال دارد و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تریاک عسلویه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار