نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 تير 1399 - 23:01

نوای جنوب:به گفته کشمیری، ۷۱ بیمار از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی در استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

نوای جنوب:

کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: هفت نفر دیگر به جان‌باختگان کرونا در استان اضافه شد. این افراد از یکشنبه تا سه‌شنبه فوت کرده‌اند.

  سعید کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۳۳۵ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

او  افزود: ۱۷۳ بیمار مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان دوره درمانی خود را سپری می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی در استان با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴۱ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

کشمیری با اشاره به افزوده شدن هفت نفر به موارد فوت‌شده‌ بیان کرد: آزمایش کرونای این افراد امروز مثبت اعلام‌شده است و سه نفرشان یکشنبه، یک نفر دوشنبه و سه نفر نیز سه‌شنبه فوت‌کرده‌اند. فوت شدگان در رده سنی ۳۶ تا ۸۳ سال هستند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: ۳۲ مورد از این بیماران با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین درباره رهاورد‌های سفر معاون درمان وزیر بهداشت به استان بوشهر گفت: تاکنون وزارت بهداشت ۲۸ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اختصاص داده است و رهاورد سفر معاون وزیر بهداشت به استان اختصاص ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این بیمارستان بود، که ۱۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سازمان انرژی اتمی و ۱۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات وزارت بهداشت است.

کشمیری عنوان کرد: استاندار بوشهر نیز از محل اعتبارات استانی مبلغ ۱۰میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان اختصاص داده و همچنین قرار است بیمارستان به صورت کامل از محل ستاد ملی مبارزه با کرونا تجهیز شود.

افزوده شدن ۲۵ تخت مراقبت‌های ویژه به بیمارستان‌ها

او در خصوص دیگر رهاورد‌ سفر معاون درمان وزیر بهداشت به استان بوشهر افزود: پنج تخت مراقبت‌های ویژه ICU امروز تحویل دانشگاه شده است، ۱۵ تخت ویژه دیگر فردا و پنج تخت ICU دیگر نیز تا اویل هفته آینده وارد استان می‌شود که اعتبار آن بالغ بر پنج میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: قول مساعد و بررسی ویژه برای تأمین نیروی انسانی و برطرف شدن سایر مشکلات درمانی استان بوشهر از دیگر رهاورد‌های این سفر بوده است.

گفتنی است امروز هم براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، بوشهر در میان استان های وضعیت قرمز قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار