نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 تير 1399 - 11:45
صبح امروز

نوای جنوب: صبح امروز شهردار خارگ به اتفاق معاون عمرانی و مدیر حراست شهرداری از آخرین روند اجرایی پروژه های شهربازی سرپوشیده و زیباسازی پارک ساحلی بازدید کردند

نوای جنوب: صبح امروز شهردار خارگ به اتفاق معاون عمرانی و مدیر حراست شهرداری از آخرین روند اجرایی پروژه های شهربازی سرپوشیده و زیباسازی پارک ساحلی بازدید کردند .

حاضرین ابتدا با حضور در محل اجرای پروژه شهربازی سرپوشیده ، روند عمرانی این پروژه را مورد بررسی قراردادند . در حاشیه این بازدید شهردار خارگ اذعان کرد : پروژه شاخص شهربازی سرپوشیده که از ابتدا با هدف والای ارتقا بستر نشاط اجتماعی و افزایش سرانه تفریحی شهروندان عزیز تعریف گردید هم اکنون علی رغم تمامی موانع و مشکلاتی که به سبب شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است ، روند عمرانی قابل قبولی را طی می کند که امید داریم تا با همت و حمیتی دوچندان در زمان پیش بینی شده به مرحله احداث برسد .

در ادامه حاضرین به بازدید از پروژه زیباسازی پارک ساحلی پرداختند . مدیریت شهری خارگ در خصوص این پروژه خاطرنشان کرد : پارک ساحلی به عنوان مهمترین تفریحگاه شهر خارگ روزانه میزبان بسیاری از شهروندان است . از این رو ساماندهی سیما و منظر و بهبود کیفیت ارتباطی شهروندان با این محل از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که سبب گردیده است تا بخش قابل توجه ای از برنامه های مجموعه شهرداری به این مکان اختصاص یابد .

وی افزود : بنا بر این رویکرد زیباسازی مجموعه پارک ساحلی در دستور کار قرار گرفت که بخشی از این پروژه پیش از آغاز سال نو اجرایی گردید که با بخشیدن جلوه ای خاص و زیبا به پارک ، از سوی همشهریان نیز مورد استقبال قرار گرفت . هم اکنون نیز ادامه این پروژه در حال انجام است . ترمیم و زیباسازی المان های صدف و مروارید با اجرای طرح های آینه و کاشی شکسته ، تزئین کیوسک ، گلدان ها و دیواره های پیرامونی پارک با اجرای طرح های اصیل سنتی ایرانی از جمله اقداماتی است که قطع به یقین مورد رضایت شهروندان قرار خواهد گرفت .

  



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار