نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 تير 1399 - 10:16

نوای جنوب:۲۶ تیرماه سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان به دنبال صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارم.

نوای جنوب:

امام انقلاب فرمودند: «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

امروز شورای محترم نگهبان به عنوان اصلی‌ترین نهاد تصفیه‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی از ناخالصی ها و نامحرمان است که به دنبال نفوذ در بدنه حاکمیت و ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی هستند.

شورای نگهبان در طول فعالیت خود سدی محکم در مقابل نفوذ خائنین و معاندین در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و الحمدلله تاکنون از این وظیفه خطیر سربلند بیرون آمده است.

به همین علت در شرایط کنونی هجمه ها و حملات زیادی از سوی معاندین و مخالفین نظام اسلامی و رسانه‌های بیگانه علیه این نهاد مقدس و انقلابی صورت گرفته تا بتوانند افکار عمومی جامعه را نسبت به آن بی اعتماد و بدبین نمایند.

بصیرت انقلابی ایجاب می کند نیروهای مومن و وفادار به انقلاب این حربه دشمنان را بطور کامل شناسایی و در راستای تنویر و بصیرت افزایی افکار جامعه تلاش نمایند.

سالروز تشکیل این نهاد مهم و اساسی را به دبیر آن حضرت آیت الله جنتی «دامت برکاته» و سایر اعضای محترم و ملت شریف، بصیر و انقلابی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

حسن مصلح

امام جمعه برازجان

۲۵ تیرماه 1399



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار