کد خبر: 16372 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 23 تير 1399 - 20:04
آغاز موج جدید همدلی و کمک به نیازمندان در استان فارس

نوای جنوب:بررسی میدانی خبرنگاران شیرازه نشان می دهد موج جدید کمک رسانی مردمی به نیازمندان در حال شکل گیری است.

نوای جنوب:پس از شیوع کرونا و آسیب های جدی که این ویروس به مردم وارد کرد شاهد فشار اقتصادی زیادی به بدنه اجتماعی مردم بوده ایم.

در ایام ماه مبارک رمضان موج همدلی و مواسات گروه های مختلف مردمی آغاز شد و مردم مومن و نوع دوست هموطنان محروم و مستضعف خود را به میهمانی بزرگ همدلی و کمک مومنانه دعوت کردند.

پس از پایان ماه مبارک رمضان و با شروع موج جدید کرونا، بررسی میدانی خبرنگاران شیرازه نشان می دهد که موج جدید همدلی و کمک به نیازمندان در حال شکل گیری است.

در این میان فعالان فضای مجازی استان فارس با توجه به شرایط خاص کشور و بیکار شدن عده ای از مردم و ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی با ادامه دادن پویش پناه هم باشیم  اقشار مختلف مردم را به مواسات و همدلی دعوت کرده اند.


از جمله اهداف این پویش تشویق و ترغیب مردم به همدلی و کمک نسبت به نیازمندان سطح استان می باشد که گروه های مردمی به صورت برنامه ریزی شده  با جمع آوری اقلام مورد نیاز به وضعیت اقتصاد آن ها کمک کنند.

شناسایی محرومین خصوصاً افرادی که در این ایام شغل خود را از دست داده اند و تهیه بسته حمایتی برای آنها از دیگر اهداف این پویش است که در این شرایط بر تعدادشان افزوده شده و افراد تحت پویش نهادهای حمایتی یا دستفروشانی که فاقد شغل ثابت بودند و به دلیل مشکلات ناشی از کرونا همان حداقل فروش را هم از دست داده اند.

در این پویش توصیه شده است که گروه ها و افراد مختلف از جمله؛ گروههای جهادی، موکبها، مساجد، هیئتها، متمکنین، پایگاههای بسیج، اصناف، معتمدین قدم هایی را در راستای کمک به این اقشار آسیب دیده بردارند.

فعالان فضای مجازی در این پویش از مسئولین استانی نیز مطالبه جدی نسبت به موضوع اقتصاد و برنامه ریزی های لازم برای کاهش فشار اقتصادی حاصل از شرایط کرونا را داشته و خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم شده اند.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16372