کد خبر: 16338 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 تير 1399 - 06:25
کلاهبرداری میلیاردی که خود را نماینده آموزش و پرورش بوشهر معرفی می‌کرد

نوای جنوب:متهم با مراجعه به فروشگاه‌های نوشت افزار با ارائه مستندات، خود را نماینده آموزش و پرورش معرفی و مقادیر زیادی نوشت افزار خریداری و بهای معامله را از طریق یک فقره چک جعلی با مهر آموزش و پرورش پرداخت می‌کرد.

نوای جنوب:

واعظی فرمانده انتظامی بوشهر فرد کلاهبرداری که خود را نماینده آموزش و پرورش در امر خرید نوشت افزار معرفی می‌کرد، با تلاش پلیس آگاهی بوشهر در تهران شناسایی و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان نماینده آموزش و پرورش در امر خرید نوشت افزار از او کلاهبرداری کرده است، کارآگاهان پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را آغاز کردند.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: متهم با مراجعه به فروشگاه‌های نوشت افزار با ارائه مستندات، خود را نماینده آموزش و پرورش در امر خرید معرفی می‌کرد و مقادیر زیادی نوشت افزار خریداری و بهای معامله را از طریق یک فقره چک جعلی با مهر آموزش و پرورش نزد بانک صادرات پرداخت می‌کرد.

او بیان کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی اظهارات شاکی پرونده موفق شدند مخفیگاه این فرد را در یکی از محله‌های شهر تهران شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با اعزام کارآگاهان به محل مورد نظر، این فرد در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شد.

واعظی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌ها به یک مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شاکی اعتراف کرد.

او گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  از مردم خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت این گونه افراد موضوع را به سرعت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16338