کد خبر: 16337 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 22 تير 1399 - 06:20
تهاجم وحشیانه کرونا
قربانیان کرونا دراستان بوشهر؛ از نوزاد ۲۵ روزه تا پیرمرد ۹۳ ساله

نوای جنوب: کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۷ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۳۱۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۶۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به جمع بیماران بستری‌ افزوده شده‌اند.

سعید کشمیری بابیان اینکه اکنون ۱۷۹ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰ مورد از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۹ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۷ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کرونا ۷ قربانی جدید گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین از فوت ۷ مورد دیگر خبر داد و بیان کرد: از این هفت نفر، سه نفر مربوط به امروز و ۴ نفر در روز‌های گذشته فوت کرده‌اند.

او ادامه داد: آمار موارد فوت‌شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به ۱۵۲ نفر رسیده است.

کشمیری با اشاره به میانگین سنی ۵۵ سال برای افراد فوت شده، عنوان کرد: کم‌سن ترین سن فرد مبتلا به کووید ۱۹ که فوت شده ۲۵ روز و بیشترین آن ۹۳ سال بوده است.

او گفت: ۷.۴ درصد فوت شدگان در رده سنی زیر ۲۰ سال، ۱۰.۶ درصد در رده سنی ۲۱ تا ۴۰ سال، ۲۶.۶ درصد در رده سنی ۴۱ تا ۶۰ سال، ۴۱.۵ درصد در رده سنی ۶۱ تا ۸۰ سال و ۱۳.۸ درصد فوت شدگان در رده سنی ۸۱ تا ۱۰۰ سال بوده‌اند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16337