کد خبر: 16326 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 21 تير 1399 - 12:35
جانشین وریا غفوری از کنگان می‌آید؟

نوای جنوب:اینکه امروز چه کسی در نقش جانشین وریا ظاهر خود شد، یکی از سوالات ترکیب استقلال است.

نوای جنوب: با مثبت شدن تست کرونای وریا غفوری، این بازیکن بیش از یک هفته است که دوران قرنطینه اش را می گذراند و استقلال در دیدار امروز نمی تواند از وجود او استفاده کند. در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و تراکتور بود که مجید نامجو مطلق اعلام کرد وریا با ارسال یک پیامی به کادر فنی این تیم، اعلام کرده آماده است تا در صورت منفی بودن تست مجدد کرونایش، به اردوی استقلال ملحق شود و به کمک هم تیمی هایش بیاید که البته این درخواست ظاهرا با مخالفت مجیدی مواجه شده و به وریا گفته شده تا بهبودی کامل حالش، در خانه بماند و پس از پایان قرنطینه و منفی بودن آزمایش کرونا، می تواند به تمرینات آبی پوشان بازگردد.


اما سوالی که این بین مطرح است، تعیین جانشین وریا در بازی امروز مقابل تراکتور سازیست. استقلال در طول این فصل، جانشین مطمئنی برای وریا در پست هافبک راست نداشته است. تخصصی ترین جانشین وریا، امیرحسین کارگر بوده که در طول این فصل هیچ گاه برای استقلال به میدان نرفته است. علاوه بر این، در خبرهایی که دیروز به گوش رسید، ظاهرا تست کرونای این بازیکن مثبت شده است و حتی طبق صحبت های نامجومطلق که گفت ریه ی یکی از بازیکنان درگیر کرونا شده، به نظر می رسد آن فرد مذکور کارگر باشد.


قطعا امیرحسین کارگر در لیست امروز استقلال جایی نخواهد داشت و مجیدی باید به دنبال فرد دیگری جهت جانشینی وریا باشد. در دسترس ترین گزینه ی ممکن کسی نیست جز علی دشتی. این بازیکن بوشهری که امسال از سایپا به جمع استقلالی ها ملحق شد،  نتوانسته  درخشش خودش را در پارس و سایپا را تکرار کند.


دشتی در طول این فصل چندصباحی به عنوان جانشین غفوری در سمت راست استقلال به کار گرفته شد که نتوانست انتظارها را برآورده کند اما به نظر می رسد در دیدار امروز استقلال و تراکتور  چاره ای جز استفاده و امتحان مجدد او در این پست نیست.


باید دید هافبک 26 ساله و اهل بندر کنگان بوشهر در بازی امروز چه می‌کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16326