نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 تير 1399 - 10:39
ارسالی کاربران

نوای جنوب:نصیحت دلسوزان استان به مدیر عامل فعلی سازمان منطقه ویژه همچنان تعامل سازنده و تحقق منافع استان در راستای منافع ملی است و تنها در این صورت است که منافع استان و نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی محقق خواهد شد !





 

نوای جنوب:(نامه وارده) با گذشت قریب ۲۰ سال از استقرار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی علی الرغم میزبانی ارزنده استان بوشهر از این صنایع عظیم طی این سالیان دراز، ولی متاسفانه صنعت نفت آنچنان که باید و شاید مسئولیت ها و وظایف خویش را در قبال مناطق پیرامونی و خصوصا استان بوشهر به نحو مطلوب و گاها حداقلی ایفا نکرده است. با بررسی و ریشه یابی این مسئله توسط دلسوزان و متخصصان امر، یکی از دلایل اصلی عدم  تحقق  این مسئولیت ها، عدم انتصاب مدیران بومی توانمند در منطقه پارس جنوبی است، متاسفانه نادیده گرفتن توانمندی های نیروهای ارزشمند بومی استان   و  میدان دادن به برخی از مدیران ضعیف طی سالیان اخیر ضربات غیر قابل انکاری به   منافع استان وارد کرده است. اخیرا در پی انتصاب مدیر عامل جدید  سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس،  بی توجهی  ها به نیروها و مدیران بومی ادامه  پیدا کرد و آقای مهندس خرمدل بعنوان نماینده مقام عالی وزارت نفت در منطقه پارس جنوبی،که گفته می شود  بدون تعامل حداقلی مدیران نفت با مدیران استان منصوب گردید، انتصابی که در آغاز موجی از نارضایتی و نا امیدی را در بین مردم و مسئولین استان ایجاد کرد. با توجه به نارضایتی عمومی در بین مسئولین، مردم و رسانه ها از این انتصاب، مدیر عامل فعلی سازمان منطقه ویژه از در تعامل با مسئولین استان در آمده و طی جلسات و دیدارهایی که با مسئولین استان داشته و با رایزنی هایی که انجام دادند به برخی از این نگرانی ها پاسخ   داده و گوشه ای از دغدغه های موجود را دغدغه خود دانسته و قول تحقق خواسته های مجموعه استان را دادند. از جمله دغدغه های اصلی دلسوزان استان انتصاب و بکارگیری متخصصان توانمند بومی استان شاغل در سازمان منطقه ویژه در سمت های مدیریتی بود، امری که مدیر عامل فعلی سازمان بشدت به اجرای این موضوع بعنوان یکی از دغدغه های خویش تاکید داشته و به اکثر مدیران این قول را دادند که از توانمندی های نیروهای متخصص بومی استان حداکثر بهره مندی را در سمت های مدیریتی و راهبری این سازمان داشته باشند! امری که متاسفانه به نظر می رسد وعده ای  بیش   بوده و خبرها از تغییرات فله ای برخی از مدیران توانمند بومی و انتصاب مدیران گاها ضعیف از استان های همجوار به گوش می رسد! متاسفانه با وجود تعاملی که مجموعه تصمیم گیران و دلسوزان استان، رسانه ها و مردم جوامع محلی با مدیر عامل فعلی سازمان منطقه ویژه تا کنون داشته اند ولی ایشان  اینگونه که بنظر می رسد در انتصابات خود رضایت و نظرات مبادی خاصی را  مد نظر قرار می دهد! به نظر می رسد در سایه سکوت برخی از نمایندگان و مدیران و رسانه های استان، آقای خرمدل در حال مهره چینی و انتصابات طبق خواست و اراده برخی از مدیران بالادستی و استان های همجوار است که این امر باعث ایجاد ضربات سنگینی به بدنه نحیف مدیریتی بومی استان در سازمان منطقه ویژه خواهد زد، ضرباتی که در حال حاضر هم بنوعی قابل مشاهده و پیشبینی است! پیشنهاد و نصیحت دلسوزان استان به مدیر عامل فعلی سازمان منطقه ویژه همچنان تعامل سازنده و تحقق منافع استان در راستای منافع ملی است و تنها در این صورت است که منافع استان و نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی محقق خواهد شد !

 *خبرهای تکمیلی در این رابطه بزودی منتشر خواهد شد...*

این دیدگاه لزوما نظر نوای جنوب نیست و ارسالی کاربران می باشد و چنانچه مدیریت منطقه ویژه نظریاتی دارد نوای جنوب نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پارس جنوبی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار