نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 تير 1399 - 02:08
به مناسبت هفته تامین اجتماعی

نوای جنوب: 25تیرماه و هفته تامین اجتماعی هر سال یادآور سازمانی است که خانواده بزرگ تامین اجتماعی را زیر چتری از  امنیت، آرامش، عدالت، رفع فقر و محرومیت گرفته است.





 

نوای جنوب:25 تیرماه و هفته تامین اجتماعی هر سال یادآور سازمانی است که خانواده بزرگ تامین اجتماعی را زیر چتری از  امنیت، آرامش، عدالت، رفع فقر و محرومیت گرفته است.
امسال سازمان تامین اجتماعی با شعار «تامین اجتماعی الکترونیک، پنجره ای رو به سوی جهش تولید» نگاه ویژه خود را به سوی خدمات الکترونیک معطوف داشته تا بیش از پیش با خدمات دهی الکترونیک موجبات آسایش و رفاه مردم عزیز را فراهم آورد.
در بخش درمان نیز کمک به تحقق عدالت اجتماعی از طریق ارتقای کیفیت زندگی و سلامت بیمه شدگان، سهولت و سرعت در دسترس بیمه شدگان به خدمات درمانی، بهبود و ارتقاء توسعه خدمات درمانی متناسب با نیازها و منابع، از اصول اساسی است که باعث رفاه و آسایش بیمه شدگان و مستمری بگیران در سراسر ایران اسلامی می باشد.
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر نیز با توجه به اهداف فوق تمام اهداف و چشم انداز خود را در خدمات رسانی به نحو احسن به بیمه شدگان و‌ مستمری بگیران قرار داده و در نیل به رسیدن به اهداف تمام تلاش و همت خود را به کار گمارده تا جایی که بحران جهانگیری مانند کرونا نیز مانع از خدمات دهی درمانی به مردم عزیز نشده است و کادر درمان در سراسر استان قهرمانانه در مبارزه با این ویروس از پای ننشسته تا گزندی متوجه آنان نباشد.
 جا دارد به مناسبت هفته تامین اجتماعی به نوبه خودم خدمت مردم شریف استان بویژه بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان این مناسبت را تبریک عرض نمایم.
 تبریک ویژه نیز برای کادر درمان که جان بر کف، شجاعانه و قهرمانانه در برابر این بحران ایستاده اند و در راه سلامتی و آسایش مردم سینه سپر نموده اند عرض می‌نمایم و به آنان خسته نباشید و خداقوت عرض می کنم و قدردان زحمات شبانه روزی آنان هستم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار