کد خبر: 16272 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 تير 1399 - 19:04
جان باختن ۷ بیمار کرونایی دیگر در بیمارستان‎های استان بوشهر

نوای جنوب:با جان‌باختن هفت هم استانی دیگر تعداد افرادی که در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳۴ نفر رسید.

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان‌باختن هفت هم استانی دیگر تعداد افرادی که در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳۴ نفر رسید.

سعید کشمیری افزود: اکنون ۳۳۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به سر می‌برند که ۱۷۸ نفرشان مثبت قطعی هستند.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار دیگر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و در همین مدت ۶۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونا باحال عمومی خوب بیمارستان را ترک کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه ۵۰ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: ۲۹ مورد از موارد بستری در بخش‌های ویژه با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون چهار هزار و ۵۰۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد چهار هزار و  ۱۶۹ نفر ترخیص شده‌اند.

وضعیت بوشهر همچنان قرمز است

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز هم وضعیت بوشهر را قرمز خواند.

به این ترتیب، این استان در کنار استان‌های خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16272