کد خبر: 16212 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 تير 1399 - 21:19
شهردار وحدتیه با تبریک روز شهرداریها :قدردان زحمات وسپاسگزار تلاش های صورت گرفته هستم.

نوای جنوب:  همزمان با ۱۴ تیرماه وضمن تبریک روز شهرداریها، مهندس عباسی اظهار داشت : قدردان زحمات و سپاسگزار تلاش های صورت گرفته هستم.





 

نوای جنوب:   همزمان با ۱۴ تیرماه وضمن تبریک روز شهرداریها، مهندس عباسی اظهار داشت : قدردان زحمات و سپاسگزار تلاش های صورت گرفته هستم.

 مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه با ارسال پیامی با تبریک ۱۴ تیرماه سالروز شهرداریها و دهیاریها به تمامی شهرداران ودهیاران خصوصا کارکنان وکارگران شهرداری وحدتیه،مراتب قدردانی، سپاسگزاری و تکریم خویش را نسبت به زحمت کشان وخادمین مردم در شهرداری وحدتیه معروض داشت.

 شهردار وحدتیه مرقوم داشت: علی رغم کمبود شدید اعتبارات و تخصیص های اندک لیکن با تلاش،زحمات خستگی ناپذیر وصادقانه،خدمات بی منت و شبانه روزی خادمین مردم در شهرداری وحدتیه، همراه و همگام با همدلی، همفکری و نظارت مستمر ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکاری و مشارکت ارزشمند همشهریان محترم شاهد تداوم طی طریق توسعه، عمران، آبادانی و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه سرزمین نفت ونخلستان هستیم. خدای را شاکریم و همت همکاران را قدر مینهیم که در این شرایط سخت همچنان چرخ توسعه وعمران شهر در حد توان و امکانات در حال چرخیدن است.

  مهندس عباسی در پایان افزود:  ۱۴ تیرماه یادآور فداکاریها، تلاش ها،از خود گذشتگی ها و زحمات تلاشگرانی است که با اقدامات صادقانه خویش در جهت مرضی رضای حق و جلب رضایتمندی آحاد مردم همیشه قدم برداشته اند و لوح های زرینی را بر تارک و چهره ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16212