کد خبر: 16184 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 13 تير 1399 - 14:15
چهره بدون ریش ابی بعد از 50 سال ! + عکس

نوای جنوب:ابی، خواننده پرطرفدار ایرانی، در اینستاگرام خبر داد بعد از حدود ۵۰ سال، ریش  خود را تراشیده است. او که ویدیویی از تراشیدن ریش خود منتشر کرد نوشت که همان‌طور که پیش تر قول داده بود در ازای جمع شدن ۱۰ هزار دلار کمک مالی به یونیسف از طریق بنیاد

نوای جنوب:

او که ویدیویی از تراشیدن ریش خود منتشر کرد نوشت که همان‌طور که پیش تر قول داده بود در ازای جمع شدن ۱۰ هزار دلار کمک مالی به یونیسف از طریق بنیاد ‘با تو’ ( بنیاد خیریه که ابی موسس آن است) ریش خود را زده است.

چهره بدون ریش ابی بعد از 50 سال ! + عکس ها

ابی کیست ؟

 

ابراهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران)، با نام هنری ابی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است.

 

پدر ابی از اهالی اراک بوده و مادرش از اهالی کلاک. او دوران کودکی خود را در محلهٔ میدان فوزیهٔ تهران سپری کرده‌است و دارای چهار خواهر و یک برادر است.  او در سال ۱۳۵۳ با فیروزه مقدادی ازدواج کرده و از وی صاحب سه دختر به نام‌های عسل، سایه و خاتون است که برای هر کدام از آن‌ها ترانه‌ای جداگانه خوانده‌است.[نیازمند منبع] ابی دو سال قبل از وقوع انقلاب در ایران، برای اجرای کنسرت به آمریکا می‌رود و با شروع انقلاب، ناگزیر در آنجا ماندگار می‌شود.

چهره بدون ریش ابی بعد از 50 سال ! + عکس ها

ابی پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج می‌کند. وی یک پسر به نام فرشید دارد که از همسر قبلی مهشید است گفته می‌شود آغاز آشنایی آن‌ها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده‌است.  مهشید برومند که مدیر برنامه‌های ابی نیز محسوب می‌شود در اکثر کنسرت‌های وی حضور داشته‌است.

ابی به موسیقی یونانی علاقه‌مند است و از خوانندگان محبوبش می‌توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ، بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کرد.  او تمایلی به شنیدن صدای خود در محیط خانه نیز ندارد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16184