کد خبر: 16183 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 تير 1399 - 14:11
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت ولادت امام رضا (ع)

نوای جنوب: عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت .





 

نوای جنوب:عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ در پیامی فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت .

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

یازدهمین روز از ماه ذی القعده مصادف است با میلاد شمس الشموس حضرت ثامن الحجج (ع)، امام بزرگواری که هنوز عطر حضورش مشام جان شیفتگان را درمشهد الرضا پایتخت قلوب عاشقان اهل بیت (ع) می نوازد و حرم امن و باصفایش پناهگاه خیل دلشکستگان و حاجت مندانی است که به امید شفاعت او ازدور و نزدیک راهی دیار توس می شوند و دل های دردمند شان  را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.

چه سعادتی بالاتر از این‌که سرزمین باصلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل‌بیت(ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بوده و هستند، همواره همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می‌گذارند.

امید است تا همه مسلمانان جهان با  تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و درزمره پیروان راستین ائمه معصومین علیهم السلام قرارگیرند.

ضمن تبریک این ایام فرخنده و خجسته ، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16183