کد خبر: 16073 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 تير 1399 - 15:53
جذب و بکارگیری ۵۵ نیروی درمانی جدید جهت کمک به مقابله بحران کروناویروس به کادر درمان پرتلاش و ایثار گر تامین اجتماعی استان بوشهر

نوای جنوب:این نیروها شامل پرستار ماما، بهیار بیهوشی اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، متصدی داروخانه و... می باشد که تقریباً در تمامی رده های درمانی جذب بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان و نبی اکرم (ص) عسلویه و مراکز سرپایی شدند.

نوای جنوب:جذب و بکارگیری ۵۵ نیروی درمانی جدید جهت کمک به مقابله بحران کروناویروس به کادر درمان پرتلاش و ایثار گر تامین اجتماعی استان بوشهر*

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر؛ با شیوع ویروس کرونا و نیاز به تقویت کادر درمان برای مقابله هرچه بهتر با این ویروس، ۵۵ نیروی درمانی به کادر درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه گردید.
همزمان با شیوع ویروس کرونا و درگیری کادر درمان و همچنین جهت تقویت نیروی انسانی در بیمارستان‌های تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، مدیریت درمان در راستای تعهد و وظیفه خود در قبال مردم شریف استان در اقدامی ضربتی و مدیریتی و پس از اخذ مجوزهای لازم جهت استمرار کمی و کیفی خدمات درمانی و همچنین کمک به پرسنل و کادر درمانی و بعضاً جایگزینی نیروهای درگیر در بحران کرونا ویروس با اضافه کردن ۵۵ نیروی متخصص درمانی به کادر خود در بیمارستان ها و درمانگاه های سراسر استان، گامی مهم در راستای جلوگیری از ایجاد اختلال در خدمت رسانی هرچه بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برداشت.
این نیروها شامل پرستار ماما، بهیار بیهوشی اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، متصدی داروخانه و... می باشد که تقریباً در تمامی رده های درمانی جذب بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر، مهر برازجان و نبی اکرم (ص) عسلویه و مراکز سرپایی شدند.





لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16073