کد خبر: 16044 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 تير 1399 - 09:02
نماینده دشتستان: استان گذرگاه ترانزیت مواد مخدر است

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: همدلی ، هماهنگی و عملکرد خوب نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی این استان باعث شده تا امنیت مطلوبی برقرار باشد.

نوای جنوب: ابراهیم رضایی  روز پنجشنبه در گفت وگو  با ایرنا افزود: استان بوشهر از یک امنیت نسبی مطلوبی برخوردار است و ما وظیفه داریم که  در جهت تقویت همه جانبه نیروهای نظامی و انتظامی  استان و امنیت حداکثری تلاش کنیم.

وی یادآورشد: از سویی دیگر برای هم افزایی همه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی مستقر در استان بوشهر تلاش خواهیم کرد که با این هم افزایی خدمات آنان بیشتر به مردم برسد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بوشهر استانی است که در نظام جمهوری اسلامی بواسطه سرمایه انسانی و مردمان نخبه، ولایتمدار واستکبارستیز از اهمیت استراتژیکی مهمی برخوردار است.

وی افزود: همسایگی با شش کشور همسایه خلیج فارس از یک طرف، وجود تاسیسات اقتصادی، نفتی و صادرات نفت، تولید گاز و صنایع پتروشیمی همچنین نیروگاه اتمی به علاوه نیروی انسانی نخبه این بوشهر را به یک استان با اهمیت و مهم تبدیل کرده است.

رضایی افزود: از این جهت یک نگاه ویژه باید به استان بوشهر داشته باشیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:ایجاد ثبات و تقویت امنیت حداکثری این استان از برنامه هایی مهم دوره نمایندگیم خواهد بود.

وی  از دیگر برنامه های خود در حوزه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را مبارزه با قاچاق بخصوص قاچاق  مواد مخدر دانست و گفت: این استان گذرگاه ترانزیت مواد مخدر است و همه وظیفه داریم در کنار هم برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر همکاری کنیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16044