کد خبر: 16031 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 تير 1399 - 13:43
مهلت کرونایی پرداخت قبض آب در استان بوشهر تمام شد

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اکنون مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض‌ آب به سبب بیماری کرونا پایان یافت و از مشترکان در خواست می‌شود نسبت به پرداخت قبض آب اقدام کنند تا میزان بدهی آنان افزایش نیابد.

نوای جنوب:

مهلت کرونایی پرداخت قبض آب در استان بوشهر تمام شد

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اکنون مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض‌ آب به سبب بیماری کرونا پایان یافت و از مشترکان در خواست می‌شود نسبت به پرداخت قبض آب اقدام کنند تا میزان بدهی آنان افزایش نیابد.

عبدلاحمید حمزه پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی شیوع گسترده بیماری کرونا از ابتدای اسفند ماه ۹۸ بسیاری از کسب و کارها با مشکلات جدی روبرو شدند بر همین اساس مقرر شد مهلت سه ماهه‌ای برای پرداخت قبض‌های آب و برق برای مردم در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا، میزان بدهی آب مصرفی در بخش‌های خانگی و تجاری استان بوشهر افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است و پرداخت به‌موقع قبض آب از سوی مشترکان کمک شایانی به استمرار خدمات رسانی مطلوب و اجرای طرح‌های متعدد آبرسانی دارد.

حمزه پور تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب از بودجه دولتی بهره‌مند نیست و متکی به پرداخت آب بهای مصرفی شهروندان است به همین دلیل پرداخت به موقع قبض‌های آب روند ارائه خدمات به مردم را افزایش می‌دهد و  در جلوگیری از انباشته شدن بدهی‌های آب مصرفی مشترکان نیز نقش مهمی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مشترکان این شرکت باتوجه به شروع فصل گرما همراهی لازم نسبت به پرداخت قبض‌های آب مصرفی شامل بدهی‌های قبلی در مهلت تعیین شده اقدام کنند.

حمزه‌پور گفت: بدون شک در فصل گرما مصرف آب افزایش می‌یابد و در این راستا هم استانی‌ها هرچه قدر در مصرف آب صرفه جویی و این مصرف را مدیریت کنند می‌توان با اطمینان بیشتری فصل گرم امسال را همانند سال قبل پشت سر گذاشت.

در زمان  حاضر ۷۵هزار مشترک فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم و ۴۱۲ هزار مشترک آب در استان وجود دارد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16031