کد خبر: 15996 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 03 تير 1399 - 12:07
درراستای مبارزه با کرونا
فرماندار دشتستان:۶۴ تخت استاندارد بستری بیماران کرونایی در برازجان تجهیز شد

نوای جنوب: فرماندار دشتستان گفت : در راستای مقابله موثر با بیماری کرونا، ۴۰ تخت در بیمارستان شهید گنجی برای بیماران کرونایی اختصاص‌یافته که با توسعه و تجهیز۲۴ تخت بستری موجود این تعداد به ۶۴ تخت ارتقا یافته و به استاندارد لازم رسید.





 

نوای جنوب: فرماندار دشتستان گفت : در راستای مقابله موثر با بیماری کرونا، ۴۰ تخت در بیمارستان شهید گنجی برای بیماران کرونایی اختصاص‌یافته که با توسعه و تجهیز۲۴ تخت بستری موجود این تعداد به ۶۴ تخت ارتقا یافته و به استاندارد لازم رسید. فرماندار دشتستان گفت : در راستای مقابله موثر با بیماری کرونا، ۴۰ تخت در بیمارستان شهید گنجی برای بیماران کرونایی اختصاص‌یافته که با توسعه و تجهیز۲۴ تخت بستری موجود این تعداد به ۶۴ تخت ارتقا یافته و به استاندارد لازم رسید.فتح اله نوروزی روز دوشنبه در نشست بررسی وضعیت کرونا در دشتستان افزود : ارتقا شاخص‌های بهداشتی، توسعه و تجهیز واحدهای درمانی و سلامتی شهرستان دشتستان باهدف خدمت‌رسانی بهینه و بیشتر به مردم ضروری است.

وی گفت: طبق قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی، بیمارانی که  تحت پوشش سایر بیمه‌ها هستند هزینه درمانی را با قیمت دولتی می‌توانند پرداخت کرده و مابه‌التفاوت آن توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می‌شود.

نوروزی  افزود : با جذب اعتبار جهت توسعه بخش ۶۴ تختی بیمارستان مهر برازجان و افتتاح پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) تامین اجتماعی زیرساخت‌های سلامت در شهرستان  دشتستان تقویت خواهد شد.

 

وی اظهارداشت : با توسعه  و تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت در بستر درمان شبانکاره، پلی کلینیک تخصصی ویژه  در آینده  بار مراجعات به بیمارستان شهید گنجی را تا حدود زیادی کاهش داده و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت .

فرماندار دشتستان گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون کارکنان بخش بهداشت و درمان به‌عنوان مدافعان سلامت تلاش‌های مضاعفی در حفظ و تامین سلامت مردم داشته و از آن‌ها می‌خواهم که برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان  از وسایل حفاظتی به‌خوبی استفاده کنند تا در این حوزه دچار مشکل نشویم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15996