کد خبر: 15994 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 تير 1399 - 11:42
دیدار و نشست عضو شورای اسلامی و نماینده دامداران شهر وحدتیه با مسئولین کشوری در تهران

نوای جنوب: تداوم پیگیری های مستمر و در راستای تلاش جهت احقاق حقوق مرتع داران و دامداران شهر وحدتیه،توسط عضو شورای اسلامی و نماینده دامداران شهر، دیدار ونشستی با مسئولین کشوری در تهران برگزار گردید.





 

نوای جنوب:تداوم پیگیری های مستمر و در راستای تلاش جهت احقاق حقوق مرتع داران شهر وحدتیه صورت گرفت:

 دیدار و نشست عضو شورای اسلامی و نماینده دامداران شهر با مسئولین کشوری در تهران

 تداوم پیگیری های مستمر و در راستای تلاش جهت احقاق حقوق مرتع داران و دامداران شهر وحدتیه،توسط عضو شورای اسلامی و نماینده دامداران شهر، دیدار ونشستی با مسئولین کشوری در تهران برگزار گردید.

 در این نشست و جلسات که پیرو جلسه مورخه ۶ خردادماه ۹۹ و در روز دوشنبه ۲ تیرماه در تهران و با حضور آقای محمد اسماعیل انصاری پور عضو و نماینده شورای اسلامی و نماینده دامداران شهر با هماهنگی،حضور و معیت دو تن از بزرگان و فرزندان برومند شهر که در تهران دارای مسئولیت و سمت هستند با مسئولین کشوری برگزار شد،دغدغه، حقوق و مطالبات برحق دامداران و مرتع داران شهر پیگیری و مطالبه گردید.

  درهمین ارتباط آقای انصاری پور تصریح نمود: پیرو جلسه مورخه ۶ خردادماه راجع به تعیین حدود و مرز جغرافیایی دو استان بوشهر و فارس و حدود مراتع وچراگاه های منطقه وحدتیه و بورکی، روز دوشنبه ۲ تیرماه جلسه و نشستی با آقای اختری مدیر کل محترم بازرسی جنگل بانی و مراتع کشور و دیداری با آقای مهندس جلالی کارشناس محترم و نماینده ویژه مراتع کشور داشتیم که ضمن بیان مطالبات و حقوق مرتع داران و دامداران شهر، اسناد متقن و مدارک مربوطه تحویل و عرضه گردید که در نهایت مقرر شد جهت پیگیری و تصمیم گیری در این خصوص تا قبل از ۱۵ تیرماه جلسه و نشستی با حضور آقای کشاورز  ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان در معیت نماینده دامداران وحدتیه  با معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی در تهران برگزار گردد.

 نماینده دامداران شهر وحدتیه در پایان ضمن تقدیر و سپاس از همدلی وحمایت تمامی مسئولین امر،دامداران و مرتع داران شهر و .... ادامه داد : امیدوارم با حمایت قاطع فرماندار محترم شهرستان دشتستان و پیگیری های جدی و مستمر مجموعه شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه، رایزنی بزرگواران و فرهیختگان وحدتیه ای مستقر در تهران و همراهی شهروندان ودامداران وحدتیه از حدود مرز و مراتع شهر دفاع  نموده وبه یاری و فضل پروردگار، حکم نهایی به نفع شهرستان دشتستان وشهر وحدتیه صادر گردد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15994