کد خبر: 15960 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 02 تير 1399 - 09:58
در گفتگو با نوای جنوب:
فرمانده انتظامی دشتستان :دستگیری فروشندگان هروئین تا کشف 37فقره انواع سرقت و دستگیری 17سارق +جزئیات

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد هرگونه اخبار و اظلاعات از افرادی که در زمینه تهیه ، توزیع و فروش  مواد مخدر فعالییت دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 







نوای جنوب:   فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در گفتگو با نوای جنوب  از دستگیری خرده فروش مواد مخدر و کشف 345 گرم هروئین در شهر برازجان خبر داد .

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دشتستان حین گشت زنی هدفمند در محله کارگر شهر برازجان  راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت را  در مجاورت آبراه فصلی محله مذکور، حین خرید و فروش مواد مخدر مشاهده و در ادامه هر دو نفر متهم که یک گونی همراه خود داشتند در  در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد:  در بازرسی انجام شده از متهمان 345 گرم هروئین کشف  و هر دو نفر به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه  با مواد مخدر انتقال و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد هرگونه اخبار و اظلاعات از افرادی که در زمینه تهیه ، توزیع و فروش  مواد مخدر فعالییت دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


فرمانده انتظامی دشتستان همچنین  از دستگیری 17نفر سارق و کشف 37فقره سرق ت طی 7 روز گذشته در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "فرهاد آراوند در ادامه گفتگو با نوای جنوب  افزود : به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت های غیر محسوس، افزایش واحدهای گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز مقابله با سرقت را به عنوان یک اولویت تشدید کرده است.

 این مقام انتظامی گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مأموران طی7 روز گذشته 17 نفر سارق دستگیر و 37 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: سارقان در بازجویی ها وتحقیقات به عمل آمده به 37 فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سیم برق، موتورسیکلت، منزل، احشام، کیف قاپی و سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ آراوند توصیه کرد: شهروندان به هشدارهای پلیسی در پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15960