کد خبر: 15948 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 تير 1399 - 18:59
نماینده دشتستان: توسعه شهرستان نیازمند افزایش اعتبارات ملی است

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است.

نوای جنوب:ابراهیم رضایی در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از نظر وسعت و جمعیت دارای جایگاه خاصی در استان بوشهر است و باید اعتبارات این شهرستان با توجه به این شاخص‌ها تخصیص یابد.

توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است

وی با اشاره به اینکه ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبارات مصوب شهرستان دشتستان ابلاغ شده است ادامه داد: انتظار داریم مسئولان استانی در زمینه تخصیص این اعتبارات تلاش لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که مشکل و محدودیت‌هایی در زمینه تخصیص اعتبارات وجود داشته باشد، نباید این محدودیت‌ها فقط شامل شهرستان دشتستان شود و انتظار داریم در تخصیص‌ها عادلانه رفتار شود.

وی به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: در این شرایط اختصاص اعتبارات مناسب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا ضروری است.

رضایی با بیان اینکه آب و برق از مطالبات جدی مردم است و باید در تخصیص اعتبارات مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: پروژه‌های حوزه راه و رفع کمبودهای حوزه آموزش و پرورش باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مردم متعهد و مسئول هستیم، تصریح کرد: همه این مردم اعضای خانواده ما هستند و باید هر کاری می‌توانیم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آنها کنیم.

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش همه مدیران برای جذب اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید برای تعریف و پیگیری اعتبارات ملی تلاش کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم که اعتبارت مناسب را جذب کنیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15948