کد خبر: 15942 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 01 تير 1399 - 18:48
صادر شد
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه

نوای جنوب: شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت .





 

نوای جنوب:

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است .

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

به همین مناسبت برخود لازم میدانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد دادگستری کشور به ویژه استان بوشهر و جزیره خارگ تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای آنان صحت وسلامتی مسالت نمایم.

عبدالحمید صفایی

شهردار جزیره خارگ 

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15942