نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 خرداد 1399 - 14:51

نوای جنوب:لنج‌داران و سفاران در کنار سایر مرزنشینان عزیز با وجود فشارهای اقتصادی، همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و چشم امید به بهبود وضعیت معیشتی خود دارند.





نوای جنوب:دکتر احمدی در دیدار با رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تشریح شرایط ویژه‌ی مردم منطقه و اینکه بخش عمده‌ای از مردم استان و حوزه‌ی انتخابیه زندگی‌شان با دریا پیوند خورده است، افزود:
متاسفانه از ماه‌ها پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا هر گونه مبادله‌ای با کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس به صورت کامل قطع شده و به طبع مشکلاتی ایجاد کرده بود.

لنج‌داران و سفاران در کنار سایر مرزنشینان عزیز با وجود فشارهای اقتصادی، همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و چشم امید به بهبود وضعیت معیشتی خود دارند.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه تصریح کرد:
اکنون با وجود اینکه برای مبادلات تجاری گشایش حاصل شده و مقادیری کالا از جمله مواد غذایی وارد بنادر جنوبی شده است، با این وجود متاسفانه به دلیل عدم ابلاغ دستورالعمل جدید امکان ترخیص کالاهای وارد شده میسر نیست.

دکتر احمدی برای مقطع کنونی این پیشنهاد را مطرح کرد:
*براي حل مشكل فعلی براساس رويه گذشته عمل شود.*
*آيين نامه جديد نيز مورد ارزيابی مجدد قرارگيرد و شرايط جغرافيايی هر منطقه درآن لحاظ شود.*

علی مویدی خرم آبادی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا پس از این نشست به معاون امور مجلس خود دستور اقدام فوری در تعیین تکلیف اجناس تخلیه شده و بلاتکلیف درون لنج های سفاران استان را صادر کرد.

همچنین مقرر شد هفته آینده یک نشست با حضور کارشناسان مرتبط با موضوع؛ برای سهمیه بندی کالای همراه ملوان برگزار شود.

◀️ نماینده جنوب استان یکشنبه  هفته جاری (۲۵ خرداد ۹۹) در تذکر شفاهی به رییس جمهور و وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی؛ تعیین تکلیف اجناس و مشکلات سفاران بوشهری را خواستار شده بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار