کد خبر: 15843 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 27 خرداد 1399 - 14:02
تمرینات پارس جنوبی تا فصل بعد تعطیل!

نوای جنوب:افاضلی: نمی‌دانیم برای حل مشکلات با چه کسی حرف بزنیم/ تا فصل بعد استراحت می‌کنیم!

نوای جنوب: 

  تیم پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی تمرینات خود را تعطیل کرد.

  روز گذشته تیم پارس جنوبی جم در دیداری دوستانه مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت داد.

پس از این دیدار هومن افاضلی، سرمربی جمی‌ها ادامه تمرینات تیم را تعطیل کرد. او در گفت‌وگو با ایسنا از لغو تمرینات این تیم خبر داد و ادامه تمرینات را منوط به مشخص شدن وضعیت و حل شدن مشکلات این تیم کرد.

افاضلی به این مساله نیز اشاره کرد که در صورت حل نشدن این مشکلات، شاگردانش ممکن است تا فصل بعد استراحت کنند و تمرینی نداشته باشند.

افاضلی: نمی‌دانیم برای حل مشکلات با چه کسی حرف بزنیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید پارس تیمی است که حتی نمی‌دانیم برای حل مشکلات باید با چه کسی حرف بزنیم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت آمادگی بازیکنان پارس جنوبی جم اظهار کرد: ما برنامه ریزی کردیم که پله‌پله جلو برویم و شرایط تیممان به لحاظ فنی از آن‌ چیزی که پیش بینی می‌کردیم عقب‌تر نیست. اما با توجه به این‌که شرایط مالی خوبی نداریم مطالبات کادر پزشکی‌مان هم پرداخت نشد و آن‌ها هم نیامدند و این باعث شد تعداد مصدوم‌های‌مان بالا برود.

تمرینات تیم را تعطیل کردم

او اضافه کرد: به هر حال بازیکنانی که داریم در شرایطی هستند که انتظارش را داریم و تا دو هفته دیگر شرایط‌شان خیلی بهتر از قبل می‌شود اما دغدغه ما این‌ مسائل نیست. ما مشکلات مدیریتی و مالی داریم و جوری شده که نمی‌توانیم کارمان را خوب انجام دهیم و با این شرایطی که به وجود آمده است تمرینات تیم را تعطیل کردم.

حتی نمی‌دانیم برای حل مشکلات باید با چه کسی حرف بزنیم

سرمربی پارس جنوبی جم درباره عدم نگاه مسئولان به این تیم گفت: اینکه همه بار تیم بر روی دوش سرمربی و سرپرست تیم است را باید از مسئولان وزارت نفت و منطقه ویژه پارس جنوبی جم بپرسید ولی من طی این چهل سالی که در فوتبالم و بیست سالی که مربی‌گری کردم تا به امروز چنین چیزی ندیدم. پارس جنوبی تیمی است که حتی نمی‌دانیم برای حل مشکلات باید با چه کسی حرف بزنیم. من با برخی مسئولان جم صحبت کرده‌ام و خوشبختانه دکتر احمدی نماینده جم و آقای پریشان عضو شورای شهر جم خیلی به این تیم علاقه‌مند هستند ولی این عزیزان به هرحال مدیریت مستقیم اینجا ندارند.

می‌رویم تا فصل بعد استراحت می‌کنیم

او ادامه داد: کسی که مسئولیت مستقیم دارد باید دلش برای اینجا بسوزد اما ظاهرا نمی‌سوزد. بنابراین اگر کسی دلش به حال این تیم نمی‌سوزد تعطیل می‌کنیم و تا وقتی که به این نتیجه رسیدند این تیم باید باشد،  به ما خبر می‌دهند و اگر شرایط مهیا بود به تمریناتمان برمی‌گردیم. در غیر این صورت هم که میرویم تا فصل بعد استراحت می‌کنیم.

اگر اتفاقی بیفتد و دیگر نتوانیم ورزش کنیم چه کسی جواب می‌دهد

افاضلی درباره ارسال نامه باشگاه‌های لیگ برتری از جمله پارس جنوبی به سازمان لیگ در رابطه با لغو لیگ برتر گفت: من در این تیم با چنین شرایطی قطعا نمی‌توانم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنم. اگر هم برگزار شود، بازیکنانمان به فکر سلامتی خود باید باشند. اگر فرزند ۵ ،۶ ساله‌ من یا پدر ۸۰ ساله من از من کرونا بگیرد چه می‌شود؟ ما جوانیم و ممکن است مشکلی برای‌مان پیش نیاید ولی آن‌ها اگر طوری‌شان شد یا اگر برای‌مان اتفاقی بیفتد و دیگر نتوانیم ورزش کنیم چه کسی جواب می‌دهد.

وقتی دکتر خلیلیان جوابگو نیست، من باید چه جوابی به بازیکنم بدهم

او در پایان اضافه کرد: من نگاهی به صحبت‌های دکتر خلیلیان کردم و ایشان گفتند شفا دست خداوند است که البته کسی در این مساله تردید ندارد ولی این‌که پس مسئولیتش چه می‌شود، بدون جواب ماند چرا که او می‌گوید باید بازی‌ها برگزار شود و پروتکلش را هم نوشته است. او که مسئولیت مستقیم دارد جوابگو نیست آن‌وقت من چه جوابی به فرزندم بدهم. به بازیکنم چه بگویم؟ طبیعی است که این‌ها هم استرس دارند و بعد از هر جلسه هم به من منتقل می‌کنند و من جوابی برایش ندارم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15843