کد خبر: 15789 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 خرداد 1399 - 11:28
بررسی روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر با حضور مدیرعامل گروه مپنا ، استاندار بوشهر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر

نوای جنوب:بررسی روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر با حضور مدیرعامل گروه مپنا ، استاندار بوشهر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر

نوای جنوب:

بررسی روند اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر با حضور مدیرعامل گروه مپنا ، استاندار بوشهر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر
مدیرعامل گروه مپنا سرمایه‌گذار پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه اظهار داشت: تلاش می‌شود با تامین اعتبار براساس برنامه زمان‌بندی پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر تکمیل شود.

عباس علی‌آبادی با تاکید بر تامین بخشی از اعتبار خرید تضمینی آب برای تسریع در تکمیل این پروژه افزود: مجریان پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر شبانه‌روز برای تکمیل این پروژه در تلاش هستند و امید می‌رود با تامین اعتبار لازم وارد مدار تولید شود.

وی، با بیان اینکه تمام تجهیزات پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر خریداری شده است تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات این پروژه از شرکت‌های داخلی تامین شده وبخشی هم وارداتی است که وسائل آن در اوج تحریم‌ها تامین و در سایت پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر هم با تاکید بر نقش مهم اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر در حل مشکلات آب آشامیدنی استان افزود: اکنون ۲ پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۳۲هزار و ۵۰۰ متر مکعب در بوشهر و کنگان در مدار تولید است که تکمیل پروژه ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر می‌تواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از مشکلات باشد.

عبدالحمید حمزه‌پور با بیان اینکه در اجرای پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهرافزون بر ۱۵۰ میلیارد تومان از سوی شرکت مپنا سرمایه‌گذاری می‌شود گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع با تاسیسات و امکانات پیشرفته در کنار ساحل خلیج فارس بوشهر در حال ساخت است.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر افزود: تمام تلاش‌ها در تکمیل این پروژه است که با تامین اعتبار لازم بخشی از پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار مترمکعبی بوشهر امسال وارد مدار تولید می‌شود.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از تلاش سرمایه گذار و شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با افتتاح آب‌شیرین‌کن ۳۵هزار متر مکعبی بوشهر این شهر از پایداری مطمئنی در تامین آب می‌رسد.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: با اراده‌ای که در اجرای این پروژه است پیش بینی می‌شود براساس برنامه‌زمان‌بندی تکمیل و افتتاح ‌شود.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15789