نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 خرداد 1399 - 13:45

نوای جنوب: مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام وضعیت کرونا در شهر‌ها از سوی ستاد ملی کرونا و ابلاغ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز‌ جمعه این هفته (۲۳ خرداد ۹۹) در سراسر استان برگزار نمی‌شود.

نوای جنوب:حجت الاسلام یعقوب بهمیاری افزود:تا کنون دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلای‌های جمعه به طور کامل رعایت شده، اما در راستای همکاری ویژه با ستاد کرونا و کادر درمان و پزشکی استان، نماز‌ جمعه این هفته در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود.

هفته گذشته نماز جمعه در ۱۳ شهر استان بوشهر اقامه شده بود.

اقامه نماز جمعه در استان بوشهر مانند دیگر نقاط کشور نهم اسفند ۹۸ به علت شیوع کرونا و دستور ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر پرهیز از برگزاری هر گونه تجمع متوقف شد.

برگزاری این آیین از نوزدهم اردیبهشت در برخی مناطق کشور و به دنبال آن استان بوشهر که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه داده بود، از سر گرفته شد.

در استان بوشهر در این تاریخ نماز جمعه در دیر، آبدان و بردخون در شهرستان دیر و خورموج و کاکی در شهرستان دشتی برگزار شد، سپس دوم خرداد دو شهر اهرم و دلوار در شهرستان تنگستان و شانزدهم خرداد، ۶ شهر دیگر شامل دیلم، امام حسن، گناوه، ریگ، کنگان و سیراف به شهرهای برگزار کننده نماز جمعه افزوده شدند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نماز جمعه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار