نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 08:08
مادر نجات یافت

نوای جنوب:ین مقام انتظامی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: یکی از علل مهم تصادف در استان واژگونی است؛ اتفاقی که با توجه به گرمای هوا، جاده‌های خلوت و کفی، افزایش سرعت و خواب آلودگی رخ می‎دهد.

نوای جنوب:واژگونی خودرو سمند باعث کشته شدن سه فرزند یک خانواده برازجانی شد.

  رئیس پلیس راه استان بوشهر درخصوص این حادثه که روز گذشته رخ داد، گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری سمند در محور عسلویه- پارسیان، دو پسر ۹ و ۲ ساله و یک دختر ۱۳ ساله از یک خانواده بر اثر شدت جراحات و سوختگی در دم فوت کردند و راننده خودرو که مادرشان بوده نیز مجروح و به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ جابر پاپری افزود: مادر به شدت آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.

خواب آلودگی علت بیشتر واژگونی‌ها

او با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: یکی از علل مهم تصادف در استان واژگونی است؛ اتفاقی که با توجه به گرمای هوا، جاده‌های خلوت و کفی، افزایش سرعت و خواب آلودگی رخ می‎دهد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: بیش از همه خواب آلودگی به ویژه در مسیرهای طولانی باعث واژگونی می‌شود که با توجه به گرمای هوا اتفاق می‌افتد و باید رانندگان مراقب باشند به محض احساس خستگی خودرو را متوقف کنند و پس از استراحت به راهشان ادامه دهند.

وی بی‌توجهی به بستن کمربند برای سرنشینان، استفاده از تلفن همراه و تخطی از سرعت مطمئن را از جمله تخلفاتی عنوان کرد که رانندگان را به سمت حادثه می‌برد و تاکید کرد: پلیس راه با شش تخلف حادثه ساز یعنی سرعت و سبقت  غیرمجاز، انحراف، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، نبستن کمربند و نقص سامانه روشنایی، با جدیت برخورد می‌کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تصادف

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار