نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 خرداد 1399 - 08:04
در دیدار با مدیر عامل پترو فرهنگ

نوای جنوب:نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث اشتغال نیروهای توانمند با خانم شاهدایی مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ دیدار کرد.

 





نوای جنوب:نماینده مردم شریف شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث اشتغال نیروهای توانمند با خانم شاهدایی مدیر عامل هلدینگ پتروفرهنگ دیدار کرد.
در این نشست دکتر عظیمی عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ، عباس تبرکی و دکتر دراهکی حضور داشتند.
دکتر موسی احمدی در این نشست، ضمن تشکر از خانم شاهدایی و نگاهِ ویژه ایشان به منطقه گفت: خواسته‌ی به حق ما و مردم منطقه این است که جذب نیروها در پتروشیمی‌های زیرمجموعه‌ی هلدینگ پتروفرهنگ با اولویت دنبال شود و برای تقویت جایگاه نیروهای انسانی منطقه در بخش های مدیریتی بستر سازی شود.
وی گفت: تعامل با محیط پیرامون و توجه به مسئولیت های اجتماعی از انتظارات به حق مردم است که با جدیت آن را در دستور کار قرار خواهیم داد.
مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ نیز در این نشست با تبریک انتخاب مجدد دکتر احمدی به عنوان نماینده جنوب استان بوشهر و قطب انرژی کشور اظهار داشت: دکتر احمدی نماینده جنوب استان بوشهر با دارا بودن تجربیات ارزنده و سوابق کاری مختلف و همچنین آشنایی کامل با مشکلات و دغدغه های صنعت پتروشیمی می توانند در توسعه و پیشرفت منطقه و همچنین کمک به صنایع بسیار اثرگذار باشند.

هلدینگ پتروفرهنگ هم اکنون یکی از بزرگترین هلدینگ ها در حوزه پتروشیمی کشور است که پس از راه اندازی و بهره برداری از چهار پروژه متانول در سال های آتی، به یکی از مهمترین تولید کنندگان متانول در خاورمیانه تبدیل می‌شود. مجتمع های تولیدی پتروفرهنگ شامل پتروشیمی مروارید و خراسان است و همچنین طرح های اجرایی این هلدینگ شامل مجتمع کیمیای پارس خاورمیانه، سبلان، دنا، کیان و لاوان در محدوده پارس جنوبی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار