نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 خرداد 1399 - 10:32

نوای جنوب:عباسی افزود،عزم جدی مسولان ذیربط و در راس فرماندار محترم شهرستان را شاهد میباشیم که در نشست اخیر در پی حضور ایشان و سایر مسولان مربوطه در بخش و پیرو مکاتبات قبلی عمده مشکلات خطوط انتقال آب به شهر آب پخش و شبکه توزیع درون شهر مطرح گردید که تصمیم به رفع نقایص نیز با ذکر زمان منظور شده است.





 

نوای جنوب:نوسانات آب شرب در شهر آب پخش تاثیر خود را در مقابله با کرونا ویروس هویدا نموده است.
مهندس فرخ عباسی در این خبر مطرح نموده است،همه همشهریان محترم جهت تامین آب مشکلات فراوان دارند و این در شرایطی می باشد که با نظر به شیوع کرونا ویروس و شدت گرما لزوم بهره مندی همشهریان محترم در تمام طول روز به آب شرب بیش از پیش اهمیت دارد لذا در همین راستا پیگیری های فراون نیز انجام شده است.
عباسی افزود،عزم جدی مسولان ذیربط و در راس فرماندار محترم شهرستان را شاهد میباشیم که در نشست اخیر در پی حضور ایشان و سایر مسولان مربوطه در بخش و پیرو مکاتبات قبلی عمده مشکلات خطوط انتقال آب به شهر آب پخش و شبکه توزیع درون شهر مطرح گردید که تصمیم به رفع نقایص نیز با ذکر زمان منظور شده است.
رییس شورای اسلامی شهر آب پخش حجم کم آب روزانه دریافتی را اصلی ترین مشکل در مسیر بهره مندی همشهریان محترم از آب شرب مطرح نمودند و افزود در کنار ضرورت اصلاح شبکه توزیع آب شرب،جهت توزیع عادلانه آب،ارجح می باشد تا حجم آب ورودی به شهر آب پخش به نحوی اصولی افزایش تا این مشکل عمده همشهریان محترم برطرف گردد.
ایشان در انتها از فرماندار محترم جهت حضور در بخش و همکاری در رفع مشکلات نیز تشکر و قدردانی نمودند و افزودند تصمیمات خوبی جهت افزایش آب ورودی و شبکه توزیع نیز اتخاذ گردید که با عنایات فرماندار محترم و همکاری شهرداری و آبفا به زودی اجرایی خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
فرخ عباسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار