نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1399 - 23:14

نوای جنوب:  در راستای پاسداشت یاد شهدا و توسعه فرهنگ شهید و شهادت،نشست ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان با فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار گردید.

نوای جنوب: در راستای پاسداشت یاد شهدا و توسعه فرهنگ شهید و شهادت،نشست ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان با فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار گردید.

  در این نشست صمیمانه که روز شنبه ۱۷ خردادماه در محل ستاد فرماندهی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار گردید،سردار رزمجو فرماندهی محترم و آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان حضور داشتند.

🌀🔷 در ابتدای این نشست، سردار رزمجو با تبیین نقش و جایگاه ارزشمند خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در طول دوران انقلاب اسلامی و شکوفایی نظام اسلامی برتوسعه و ترویج فرهنگ شهید وشهادت درسطح عمومی جامعه خصوصا جوانان تاکید ورزیدند. ایشان درهمین راستا تصریح نمودند: ایثارگران،خانواده های معظم شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس،گنجینه ها و اسوه های مهم و ارزشمندی هستند که باید ضمن پاسداشت ونکوداشت یاد ونام آنان از بازماندگان و طریق وسلوک آنان در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی، یاری و کمک بگیریم. ایشان خدمت به خانواده های محترم شهدا  و ایثارگران را وظیفه و تکلیف  تمامی مسئولین و دوستداران نظام اسلامی دانستند. 

🌀💢 سردار رزمجو با تکریم و  تشکر از آقای کشاورز،ایشان را از یادگاران دوران جبهه و جنگ نامیده واز اقدامات خداپسندانه، صادقانه و بی منت ایشان  در جهت خدمت به مردم در کسوت شورای اسلامی شهر و شهرستان و تلاش و کوشش در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان تقدیر نمودند.  

🌀🔷 در ادامه آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان نیز با تشکراز سردار رزمجو فرمانده محترم سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر جهت وقت گذاشتن و تشکیل این نشست بر لزوم تکریم و قدرشناسی از عظمت و خدمات ارزشمند خانواده های معظم ایثارگران و شهدای عزیز در سطح شهرستان شهید پرور و ولایت مدار دشتستان تاکید نموده خواستار اهتمام و تلاش فرماندهی محترم در تحقق اهداف ذیل گردیدند:

🔹بکارگیری،استفاده حداکثری و اشتغال فرزندان ایثارگران 

🔹 ساماندهی و توجه بیشتر و بهتر به پیشکسوتان جبهه وجنگ با همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان دشتستان 

🔹 تلاش مضاعف در راستای توسعه،ترویج و همگانی شدن فرهنگ شهید وشهادت و تفکر بسیجی در سطح شهرستان

🔹 تقدیر و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس









کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرامت کشاورز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار