نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1399 - 17:44

نوای جنوب:ساعت کار اداره‌های استان بوشهر برای صرفه‌جویی در مصرف برق از فردا ۱۷ خرداد تغییر می‌کند و از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

نوای جنوب: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: به استناد مصوبه هیئت دولت و در راستای مصوبات ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر، برای صرفه‌جویی حداکثری در مصرف برق و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و قطعی برق، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۱۷ خرداد تغییر می‌کند و از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

حسن ابراهیمی با بیان اینکه مراکز درمانی و دستگاه‌های نظامی و انتظامی استان مشمول این مصوبه نیستند افزود: مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، دستگاه‌های نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی مشمول تغییر ساعت کار اداره‌ها نیستند.

وی درباره ساعت کاری بانک‌ها نیز گفت: ساعت کار ابلاغی فقط شامل واحد‌های ستادی بانک‌های استان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران باید علاوه بر نظارت دقیق و جدی بر اجرای مفاد ابلاغیه، تمهیدات لازم را برای کاهش مصرف برق و خاموشی وسایل برقی به ویژه تجهیزات خنک کننده در خارج از ساعات اداری در نظر بگیرند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار