کد خبر: 15633 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 16 خرداد 1399 - 14:29
در بوشکان
دکتر رضایی نماینده دشتستان: با پاسخ‌ «نداریم» و «نمی‌شود» وزارتخانه‌ها از پیگیری دست نمی‌کشم

نوای جنوب:نماینده دشتستان گفت: با پاسخ‌های «نداریم» و «نمی‌شود» وزارتخانه‌ها از پیگیری دست نمی‌کشم.

 

نوای جنوب:به نقل از ایسنا؛ ابراهیم رضایی در جمع اعضای شورا و مسئولان شهر کلمه و بخش بوشکان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار کرد: ما نه در انتخابات و نه بعد از آن وعده اجرایی و خارج از ضوابط به مردم ندادیم ولی وظیفه و تعهد داریم همه مسائل و مشکلات مردم را تا انتها پیگیری و دنبال کنیم.

وی اضافه کرد: قولی که به مردم داده بودیم این بود که ارتباط مستمر با آنها داشته باشیم ولی شیوع کرونا موانعی را ایجاد کرد و امروز در اولین برنامه و سفر کاری در خدمت مردم بخش بوشکان هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اطمینان داشته باشید که با تمام وجود پیگیر مشکلات شما خواهم بود و همه اختیارات نمایندگی را به کار می‌گیرم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

وی با بیان اینکه با پاسخ‌های «نداریم» و «نمی‌شود» وزارتخانه‌ها از پیگیری دست نمی‌کشم، خاطرنشان کرد: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده خواهم کرد.

رضایی با بیان اینکه وظیفه خدمت به مردم را داریم و باید پاسخگو باشیم ادامه داد: در زمینه ارتباط با مردم در همه بخشها با اولویت مناطق دوردست و مستضعف تحول ایجاد خواهم کرد.

وی با اشاره به مشکلات بخش بوشکان بیان کرد: مسائل مطرح‌ شده را با روحیه جهادی و بخشی در شهرستان و استان و بخشی را در سطح ملی پیگیری می کنم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15633