کد خبر: 15579 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1399 - 17:12
نماینده دیر ،کنگان،جم و عسلویه :امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.

نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.





نوای جنوب:نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار رخداد جنوب، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیتی وارسته و یک عارف به تمام معنا بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) نعمت ارزشمند الهی بود، که خداوند به این ملت، امت اسلام و بشریت عنایت کرد.

احمدی افزود: تکلیف محوری یکی از ویژگی های بارز شخصیت امام (ره) بود.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیره امام (ره) را یاد بگیریم و در آن مسیر حرکت و به آن عمل کنیم، تصریح کرد: باید پیرو راه خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای باشیم.

احمدی افزود: رهبر انقلاب دقیقاً آینه‌ای از امام خمینی (ره) می باشد و نسل امروزی که می خواهند بنیانگذار انقلاب اسلامی را بشناسد باید از منظر و دیدگاه مقام معظم رهبری که امروز سکاندار انقلاب می باشد بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید دشمن شناس باشند و عوامل وحدت شکن و آسیب هایی که دین را تهدید می کند به خوبی بشناسند خاطرنشان کرد: امام راحل با بصیرت بر یکپارچگی و وحدت دنیای اسلام و بیداری مسلمانان جهان در مقابل تفرقه های دشمن تاکید داشت.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/15579