نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 خرداد 1399 - 00:36
ساعتی پیش صادر شد

نوای جنوب:چهاردهم خردادماه یادآور واقعه غم انگیز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی نیز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت شریف ایران علیه ظلم و استبداد شناخته شده است.

 





نوای جنوب:بسمه تعالی"

چهاردهم خردادماه یادآور واقعه غم انگیز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی نیز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت شریف ایران علیه ظلم و استبداد شناخته شده است.

قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه سال ۴۲ در تاریخ مبارزات ملت شریف ایران علیه استبداد و استعمار بسیار حائز اهمیت است و این روز نیز با نام، اندیشه و مسلک امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد و یادآور رشادت‌ها، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه‌های زلال خود به نظاره نشستند.

انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرن، یک انقلاب واقعی و تمام عیار به شمار می‌رود و رهبری حضرت امام (ره) که با تدبر، شجاعت، تفکر، آگاهی به زمان و مسائل جهانی، بزرگ‌ترین انقلاب معاصر را هدایت کرد عاملی تعیین کننده در پیروزی این نهضت عظیم بود.

همه ساله نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز بزرگداشت یاد و نام این متفکر بزرگ عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) است. بزرگ مردی که کشورمان را با اندیشه متعالی خود از بند استبداد و استعمار نجات داد و مستضعفین جهان را برای مبارزه، مقاومت و پیروزی در برابر مستکبران امیدوار ساخت چنانکه همچنان انقلاب اسلامی با اتکا و پیروی از این اندیشه‌های ناب به رهبری خلف ایشان مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) در حال حرکت است.

  ضمن پاسداشت خون شهیدان واقعه ۱۵ خرداد و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ۱۴ خرداد، سالروز رحلت این بزرگ مرد تاریخ را به رهبر فرزانه انقلاب که خود درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) می‌باشند و کلیه شهروندان  شهرستان و شهر دیر تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت، موفقیت در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و مجموعه مدیریت شهری را مسئلت دارم.

 

                                                                                          حبیبه فخرایی

                                                                              رئیس شورای شهرستان دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حبیبه فخرایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار